Ти отиде до къщата на BTS за да махнеш някак 'тарантулата' от къщата. Когато пристигна, ти изтича до стаята на Hobi и го попита:
-Къде е?
-Е-ето т-т-там....
Ти отиде и видя пред себе си едно малко паяче. Тогава леко се засмя, хвана една сълфетка, взе с нея внимателно паячето и го пусна на свобода.
Hobi те попита с какво може да ти се отплати,а ти му отговори, че може да те изведе на разходка в парка докато ядете сладолед.
Когато излязохте той отиде да ви купи сладоледи. След това ти подаде твят сладолед,ти го взе и веднага почна да го ядеш. За твое нещастие обаче изведнъж сладоледа ти падна.Тогава Hobi ти предложи да ядеш от неговия ако искаш.
Един след друг бавно си хапвахте от неговия сладолед, докато загубихте представа кой беше на ред.
Тогава и двамата се насочихте към сладоледа, но внезапно усните ви се докоснаха.Тогава Hoseok взе възможността да направи нещо, което искаше да направи от много време. Той отдръпна сладоледа от лицата ви и нежно те хвана за брадичката, за да приближи лицето ти повече и устните ви да се слеят в една страстна целувка. Ти отвърна на целувката на Hobi, защото и ти изпитваше чувства към него от известно време. Тази целувка продължи доста време докато на двамата не ви свърши въздуха. Тогава се отдръпнахте един от друг дишайки тешко от липсата на кислород. Тогава ти се усмихна и каза:
-Обичам те!
-И аз те обичам повече от всичко, Т/И!

[след няколко дни]
-Бебе, ще ми подадеш ли хавлията?
-Идвам, Т/Иии!
(Hobi остана у вас няколко дни за да прекара време с новота си приятелка)
Ти излезе от банята след като Hope ти подаде хавлията и се насочи към гардероба. Докато си избираше дрехи ти усети две ръце на кръста си обвивайки корема ти, притискайки те в топла прегръдка.

Тогава ти се обърна и Hoseok те целуна нежно по устните и след това се насочи към врата ти. Той започна да целува и внимателно да захапва врата ти оставяйки червени петънца. Тогава двамата се предвижихте бавно към леглото.

Hope:Сигурна ли си че искаш да го направим?
Т/И: Да,щом първия ми път ще е с теб.
J-Hope се усмихна при чутото и започна да маха всички дрехи от тялото си, а после внимателно махна и хавлията ти.Ти беше облякла бельото си в банята. Ти беше все още по сутиен, когато J-hope те целуна страстно по устните, насочи се към врата ти и направи  голяма случка, тогава ти изохка.
Т/И: Ау! Защо направи това? Сега всички ще го видят...
J-hope:Това е идеята;)

Той махна сутиена ти и започна да целува гърдите ти. След това с целувки се насочи към коремът ти и махна прашките ти. Той пъхна два пръста в устата ти и те приготви. След това и ти го подготви. Тогава той се приготви и пъхна члена си в теб бавно за да свикнеш.
Т/И: Боли...
J-hope: Знам бебе но ще мине.
Той започна бавно да се движи неговия член ,болката се превърна в наслада и на теб ти харесваше и му каже ти да е по-бърз.Стаята беше изпълнена с охкания и пъшкания.
След като приключихте ти си легна върху него и се прегърнахте и заспахте прегръщайки се.

На сутринта ти се събуди, но на леглото го нямаше Hobi.Ти се зачуди дали не си сънувала, стана и се облече. Слезе в кухнята и видя своето гадже да готви закуска за вас. Когато той сервира вие седнахте да ядете. Тогава той те попита:
-Как се чувстваш?
-Ъм... Добре. Защо?
-Ами, защото мисля, че снощи бях много груб...
-Не не беш-Чакай малко... Не е било сън?!
-Определено не беше сън...

'Тарантулата' Where stories live. Discover now