Hep böyle oluyordu dimi justinle tanışırsın ve elin de sadece bir fotoğraf yada konser biletin kalır. :'(
Şuan böyle olmasını istemiyorum onu bulmuşken kaybetmek istemiyorum yanın da olmak için ne yapabilirdim? justin beni bırakma diye ayaklarına mı kapanim ama küçük düşerim.
"Hey"
"Şey pardon dalmışım biraz daha seninle kalsam olmaz mı lütfen?"
"Tatlım çok yorgunum dinlenmem gerek."Kibarca ters çevirme lanet olsun başkası dese bir arkadaşım falan siktir git mi! diyon bana diye trip atardım.Ama bu Justin bieber hayalimde ki adam!
Sadece "Peki" dedim.Moralimin bozulduğunu oda anlamıştı ama yapıcak birşey yoktu kolunu serbert bıraktım.
"Ben artık gideyim seninle tanışmak güzeldi."Ağlamamak için kendimi zor tutuyordum bir an önce ayrılmam en iyisiydi çünkü vedalardan nefret ediyorum.
"Bende memnun oldum amy."
Gözlerinizi sadece bir an için kapatın ve justinin karşınız da olduğunu hayal edin onu bulmuşken ayrılmanın ne kadar zor olucağını düşünün bunun acısını hissedebiliyor musunuz?
Sanki cümleler boğazım da birikmiş gibi hissediyorum"Bir gün belki bir yerde yine görürüm seni."Yanağımın ıslandığını hissettim hayır hayır burda olmaz justinin yanında olmaz nolur burda ağlayamam.
Justin elini omzuma koyup "hey hey ağlama lütfen kadınlar ağladığı zaman napıcağımı bilemiyorum.O tatlı bakışları herşeyi daha da zorlaştırıyordu.
"Bana öyle bakma çünkü öyle bir piskoloji deyim ki kafana bişi geçirip seni kaçırmak istiyorum lanet olsun bak burdan ayrılmak istemiyorum.
Kenny beni kucağına alıp kaldırdı "lanet olsun yine mi lan yarma indirsene beni yere sen varken ne yapabilirim justinee .Mal gibi bağırıyorum galiba az önce gerçek beni gösterdim ^-^
Justin kahkaha atmaya başladı."Bebeğim cidden gitmem lazım senin de eve gitmen lazım ailen merak edicek çok geç oldu.
"Banane gitmem ki sokakta yatarım yeter ki beni bırakmaağğ.
"Kenny küçük hanımım eve sağlam gittiğine emin ol.
"Hah hadi siktirip götür beni kenny çok güzel tam hayal ettiğim gibi bir tanışma oldu sağolun bay bieber :P"
Kenny beni sıkı sıkı tutup çıkış yazan kapıya götürdü çok mu terbiyesiz konuştum bilmiyorum ama şuan konuşma önemli değil sadece justinden her adım da daha da uzaklaşıyordum :'(
Bu bölümün pek güzel olmadığını biliyorum ama sadece ilham gelmiyor. Fikirleriniz varsa yorum yapın hertürlü eleştiriye açığım sadece vote istiyorum bir tuşa tıklayın lütfen :)