Jimin nk
Samaan aikaan kun Taehyung ja puoli kaupunkia joivat itsensä taas humalaan, perjantain kunniaksi minä olin työpöytäni edessä teen kanssa.
Hah minä muka outo kun en juo kokoajan, en ainakaan menetä aivosoluja niin paljon kuin eräät.
Kasari-luvun hitti biisit soivat kuulokkeistani, ja edessäni oli vihko, piirustus vihko.Kello lähestyi jo puolta yötä ja katsoin puhelintani, Taehyungin Instagram ms oli täynnä humalaisia videoita.
Pojilla oli ainakin hauskaa, olin vähän kateellinen kun en lähtenytkään mukaan.Hyppäsin tuolilta alas ja kävelin portaat alas, toivottavasti kukaan ei heräisi.
Olin lähdössä paikalle missä Seokjin ja Taehyung olivat aivan humalassa jo keikkumassa."Huone sataviis saavu sinne siis~" hyräilin samalla kun tuttu omakotitalo avautui eteeni, huomasin Taehyungin joka hyppi ja keikkui Seokjinin kanssa. "Jimin katos äijä" Taehyung sanoi ja hymyilin tuolle. "Tässä sulle" Seokjin sanoi ja tarjosi viinapaukkua, "yks vaan en tullu juomaan tulin vaan moikkaa ja lähtemään" sanoin ja pidin sanani, koska tuon jälkeen sanoin pojille heipat ja lähdin kävelemään pois.
Huomasin matkallani kuinka Yoongi juoksi täyttä häkää, kauhea hoppu hänellä ainakin on.
"Etkö sä juokse!" Yoongi kysyi ja pysähtyi vähän. "Miten niin" kysyi ja käännyin tuon suuntaa. "Tuolla on poliiseja ratsaamassa porukkaa!" Tuo huudahti ja säikähdin toden teolla. "Ei helvetissä!?" Huusin ja lähdin juoksemaan Yoongin kintuissa, "Ne tietää että täällä pidetään bileitä sen takia ne on täällä!" Vanhempi Huudahdti ja kääntyi vasemmalle minä vielä hänen perässään."Hui helvetti meniköhän ne jo" Yoongi huokaisi ja piti polvistaan kiinni, "ei todellakaan ne on tuolla" sanoin ja osoitin risteystä jossa juuri olimme kääntyneet. "Tuu mennään tänne" tuo sanoi ja vetäisi minut puskan taakse, tunsin vanhemman sydämen tykytyksen omaani vasten. Painoin pääni pojan rintaa vasten väsymyksestä, mutta nostin pääni heti kun tunsin tuon sydämen lyöntien tihenevän. "Anteeks oon vähän väsynyt" sanoin ja nostin pääni Yoongiin jolla oli mitätön katse, "joo ei se haittaa" tuo tuhahti ja nousin puskan takaa seisomaan.
"Öh.... kiitti kun autoit" sanoin ja meinasin lähteä mutta Yoongi oli erimieltä, "oota" tuo lausui ja katsoi kun tuo piti ranteestani kiinni. "Tai ei mitään, öitä" tuo sanoi ja irrotti otteensa._______________
Kiitos kun luit tän luvun❤️
KAMU SEDANG MEMBACA
elämän käänne kohta (Bts)
Acakjimin on noin 15 vuotias poika jolla on rakastavat vanhemmat mutta itse jimin sairastaa masennusta, ja on siksi yrittänyt itsemurhaa monesti, ja hänet on myös laitettu osastolle kohtauksien takia. Jimin oli saanut koulussa kohtauksen, jonka takia po...