Asa ca de prezentare:))

139 7 12
                                    

Mda,o sa incerc sa ma prezint intr-un mod neplictisitor. Sa începem:
Buna! O sa incerc sa adopt chestii care sa va capteze atenția.
Însă viețile noastre,ale tuturor,in mare parte seamana. Majoritatea sunt "un clișeu tipic" nu-i asa fetelor? De câte ori nu v-ați regăsit in acele povesti tipice despre acele fete care își găsesc jumatatea,persoana aceea care te place exact asa cum esti,da,indiferent de cum te-ai îmbracă,indiferent de unde te-ai afla,cu cine ai fi și căruia nu i-ar pasa dacă esti machiata sau nu pentru ca el cum spuneam și mai devreme TE PLACE.
Mda deci o sa incerc sa scriu despre acele chestii frumoase din viața tuturor,despre trăiți,despre viata in general. Sper ca "poveștile" mele sa fie locul unde mulți se vor regăsi,sau își vor aduce aminte despre lucruri frumoase.
A da,am uitat ceva esențial,dacă tot ma prezint sa nu uit ce e important,numele meu. Deci revin:
Numele meu e Bianca și am 16 ani.
Puteți sa îmi lăsați un comment spunându-mi cateva lucruri despre voi,chiar ar fi dragut!
Deci,sunt o visătoare,poate in mare parte se datoreaza faptului ca sunt la vârsta aceea la care toti visam,momentul ăla când toti trăim totul atât de intens,sentimentele apar și dispar cu o viteze frenetică. Radem,plangem,glumim,insa ne simțim și abatuti,dezamăgiți,nesiguri. Cam despre asta vreau sa vorbesc in poveștile mele. Cred ca mai stiti întrebarea aceea care fiecare dintre noi am auzit-o măcar odata in copilărie : "Ce vrei sa te faci când cresti mare?"
Ei bine,eu niciodată nu am vrut sa devin medic,printesa,astronaut,pilot de curse sau orice altceva. Eu de-abia asteptam sa cresc,sa am o viața minunata ca in filme,sa am un sot minunat care sa ma iubească. A da,mai voiam ceva,mereu mi-am dorit sa devin scriitoare,sa scriu. Poate intr-o zi chiar asta voi face,dar pana atunci rămân la micile mele Creații. 😊

Cine sunt eu?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum