003. more

388 8 7
                                    

JUNGKOOK 정국

JAY PARK / WELCOME

"cidden, neden geç kaldın?" eunseo'nun kolu omzumu dürttü, ve dudaklarımdan bir kıkırtı firar etti.

saçlarını okşayıp, bir tutamını parmağıma sardım. "bana karşı koyamadığını biliyorum."

elimi ittirdi. "hadi şu işi bitirelim." önden gitmesine izin vererek, içeriye giren bedenini takip ettim. otel kaydını benim yapmama izin vermezdi, özellikle de şu günlerde, birilerinin beni tanıması an meselesiydi.

kafamı eğik tutup, onun arkasından içeri adımladım, bir elimi hafifçe arkasına atmıştım. resepsiyonistle konuşmaya devam ederken elimi pekte umursamadığını biliyordum. ancak ardından elim kapüşonlusundan içeri girmiş, ve de yavaşça tişörtünden içeriye sızmıştı. bakışlarımı ona kilitledim. kaşları çatılmaya başlamıştı. elim sırtı boyunca gezinirken, kadınla olabildiğince rahat bir şekilde konuşmaya çalışmasını izlemek eğlenceliydi. dur diye fısıldadığında, yüzüme bir gülümseme yerleşmişti. sütyeninin kopçasında oyalanıp, geriye çekmiştim, çünkü ötesi birazdan gerçekleşecekti.

anahtarı teslim alıp beni koridora çekiştirdi, anahtarı yumruğuyla sıkıyordu. "eğer bunu bir daha yaparsan yemin olsun..."

odamıza geldiğimizde, arkasında duraksadım. "ne yapacaksın?"

hışımla anahtarı çevirdi ve bana öncelik tanıdı. kepimi ve maskemi çıkardığımdan, o önüme adımlayana ve beni yatağa ittirene dek kapıyı kilitlediğini anlayamamıştım.

üzerime tırmanıp, dudaklarını benimkilere bastırdı. geri çekildi, ve tişörtünü çıkardığı esnada derin derin nefeslenmeye başladım. dudaklarını benimkilerin üzerinde tuttu, ve fısıldadı, "beni kışkırtmayı kes, jungkook." dudakları bir kez daha benimkilerle buluştu, ancak öpücük derinleşmeden önce üste çıkmak için ağırlığımı ona verip alta geçmesini sağladım. daima kontrolün onda olmasına izin verirdim. ancak şu an resmi olarak bir yetişkin olduğumdan, bunu değiştirmek istiyordum.

ikimizde günlük olarak çok fazla şey giymemize rağmen, tamamen soyunup, onu da iç çamaşırına dek soymam uzun sürmemişti. neden bilmiyordum ama, eunseo benimle diğer kızların yaptığından çok daha iyi bir şekilde sevişiyordu. büyük ihtimalle onunla bunu 2 senedir sürdürüp, diğer kızları tek gecelik kullanma sebebim de buydu.

"bu geceki iç çamaşırı seçimini beğendim, 'seo," ellerim şarap rengindeki dantelli iç çamaşırında gezinip iç baldırlarında durdu. hafif bir dokunuşum bile onun nefes nefese küfretmesine sebep olmuştu. "ama bana kalırsa onlara veda etmemiz gerekiyor."

yavaşça altındakileri aşağı indirdim ve dilimin ucunu uzun, sakin hareketlerle onun üzerinde gezdirdim. altımda kıpırdandığı zaman, gözlerim bacak arasında gezdi. dirseklerimin üzerinden destek alarak baş parmağımın ucunu ona sürtmeye başladım, ve sessiz bir iniltiyle başının arkaya düşmesine sebep oldum. bir parmağımı içine ittirdim ve dilimi karşısına yerleştirerek, yavaşça vurdum.

eunseo'nun bana verdiği şeyleri seviyordum. yatak çarşafını tutuâunu izledim ve hâli hazırda içinde olan parmağımın yanına ikincisini ekledim, yavaşça ileri geri ittirdim, ve her içeri girişinde hafifçe eklemlerimi kırdım. bu bir dakika boyunca böyle devam etti, gitgide hızlandı ve hızlandı. göğsü inip kalkmaya ve inlemeleri sıklaşmaya başladığında, parmaklarımı çekip, sızlanmasına sebep oldum. parmaklarımı dudaklarıma götürüp, onu tattım.

kıpırdanmaya, otomatik olarak daha fazlası için yalvarmaya başlayışını izledim. memnuniyetle gülümsemiştim.

"daha fazla mı istiyorsun, bebeğim?"

-

©balgeum.

adult. [tr]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin