44

362 9 21
                                    


Az idő csendben telt a medrében a következő pár nap során. A hét kezdetéig Naruto háromszor annyi időt szakított Hanabi képzésére, mint addig. A lány Jonin senseie le volt nyűgözve a fejlődéstől, amit ketten értek el. Közben még Konohamaru és a két csapattársa, Udon és Moegi is benézett egy-egy edzésre. Mindent összevetve csendes napokat hagytak maguk után.

A Hokage-sama szerint Jiraya is haza fog térni a harmadik fordulóra, biztos, ami biztos alapon.

Végül is elérkezett a nap, hogy a ninja palánták beiratkozzanak a vizsgára. Naruto próbált mosolyogni az apró tanítvány palántái érdekében, de még a semleges arc megtartása is nehezére esett. Amint ma a Hokage-sama végez a beszéddel és a Joninok üdvözlésével, már útnak is indulnak. A reggeli kapcsolatfelvétel alapján kiderült, hogy Kisame és Itachi már a rejtekhelyen vannak. Sakura és Karin már ott várták őket, nemrég pedig Sasuke is csatlakozott hozzájuk.

Naruto éppen Hiashival, Nejivel és Hinatával beszélgetett az iskolaudvar előtt. Az épületben éppen most kezdték el beszedni a jelentkezési lapokat. A Hyuuga család tagjai főleg Hanabi érdekében jöttek el. Naruto még büszkén megpaskolta a Konohamaru csapat vállát is és egy gyors mosollyal üdvözölte Asumát és Kurenait. Ino szerint a nő már a nyolcadik hónapban járt, szóval már csak hetek kérdése és egy új lakóval bővül Konoha büszke falva.

- Kíváncsi vagyok Kotetsu és Izumo megint eljátsszák a régi trükkjüket? –ezt Hinata kérdezte egy apró mosollyal az arcán.

- Áh, a Genjutsura gondolsz? –nevetett a szőke. –Hát persze, hogy el. Már szinte hagyománynak számít!

- Csodálkozom, hogy vannak még, akik bedőlnek neki. –Neji elgondolkodva nézte a háromszáz kettes terem ablakát. – Az ember azt hinné, ez a legnagyobb nyílt titok Konoha történelmében.

- Igazából én is meg vagyok lepve, bár megértem, miért nem avatják be a Genineket.

- Ha valaki nem képes átlátni egy ennyire egyszerű Genjutsun, az túl hamar kezdte a ninja karrierjét.

Az idegen hang hallatára a négy konohai shinobi egy személyként fordult az érkező felé. Naruto azonnal felismerte a nőt, hiszen már volt balszerencséje találkozni vele. A Tsuchikage unokája, Kurotsuchi. Naruto és Sasuke alig fél éve ismerkedett meg vele a Föld Országának határán, aminek természetesen összetűzés lett a vége. Naruto kénytelen volt megküzdeni vele és végül győzedelmeskedett, ami csak még jobban feldühítette a fiatal nőt, aki akkoriban kénytelen volt elismerni az erejük közti hatalmas különbséget.

- Kurotsuchi-san. –biccentett annyira könnyedén, amennyire csak meg tudta erőltetni magát.

- Niidaime Kirii Senko. – a rövid hajú nő viszonozta a köszöntést. - Merre van az árnyékod?

- Küldetésen. –vágta rá szerencsére nem túl gyorsan a fedő sztorit.

- Nocsak, a legendás duót is szét lehet választani? Tán befagyott a Pokol?

Naruto szó nélkül hagyta ezt a megjegyzést és helyette inkább a három Hyuuga felé fordult, mielőtt elkezdenék az illetlenség határát súrolni a figyelmen kívül hagyásukkal. Naruto sorra bemutatta őket, kezdve Hiashival, majd Hinatával és végül Nejivel, ahogy a klán protokoll megkövetelte a sorrendet. Ezt követően Kurotsuchit is bemutatta, ami után elkerülhetetlenné vált a találkozásuk körülményeinek megemlítése.

A Hyuugáknak becsületére legyen mondva, hogy a szemük sem rebbent. Hinata egy örököshöz méltó büszke tartással köszöntötte a nőt, bár egy nagyon apró vonás a tekintetében arról árulkodott, hogy megjegyezte magának az illetőt.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 16, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Eyes of AmaterasuWhere stories live. Discover now