❤️2❤️

9 0 0
                                    

Wyszłam z domu z Pororo. Pies ciągnął mnie do mojego ulubionego Miejsca - pobliskiego parku. Miejsce to jest tak zazielenione,spokojne że tego nie da się opisać. Nikt tu nie przychodził..No,tam od czasu do czasu matki z dziećmi, właściciele psów. Ale od kilku tygodni czuję się w tym miejscu obserwowana. Troszkę tak... Jakbym była tak sławna jak idole kpopu. Ech... Chciałabym być jak Bae Suzy, ta która grała No Eul w Niepohamowanej Czułości... Ale zwykła dziewczyna... Nigdy nie będzie aktorką z dram... Idolką nastolatek, które zarazem ciągnie do tego samego co tą osobę, która gra w tych dramach... Ale... Czy to aby najlepsze rozwiązanie życia oraz sprawy zawodowej? No cóż. Pamiętam jak oglądałam z moją przyjaciółką, Soo, tą dramę i wypłakiwałam za tamtejszym Sin Joon'em Youngi'em i pewnie dlatego nazwałam tak mojego psa Pororo - tak nazywał się pies Sin Joon Young'a.Nagle...Zauważyłam zakapturzonego chłopaka, z maską na twarzy. Nieco wyższy ode mnie. Ok. 15 cm. Przyglądał się mi z zaciekawieniem. Wkońcu się odezwałam.
-Przepraszam, ale coś nie tak? - spojrzałam na niego z wielkim zdziwieniem.
-Nie nic się nie stało. Poprostu, zauważyłem Cię już dosyć dawno, bo nikt tu prawie nie przychodzi. Mogę się miła panno dowiedzieć,jak masz na imię? - zapytał się z uśmiechem.
-Nazywam się (T.N) (T.I). A ty? - zapytałam z uśmiechem. Ten na odpowiedź ściągnął maskę.
Dzięki za czytanie moich wypocin 🙄 miłego wieczoru/dnia. Części będą się pojawiały 2 razy w tygodniu po 4 części. Zaplanowałam to na Środę oraz Sobotę.
Annyeong! 💛

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Apr 16, 2019 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

,,Moja Dusza" - P.JMOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz