Jimin İle Hayal Et 3

7.1K 240 117
                                    

Kolundan tutan jimindi ve sen bir an utandı ve sana

"kapşonlumu alabilirmiyim ama çok sevdiğisen sen kalsın. diyor

" ben senin kapşonluna meraklı değilim. "diyip kapşonlusunu ona atıyorsun ve koşarak sınıftan çıkıyorsun.

15 dk sonra

Eve varınca en yakın arkadaşını arıyorsun. Ona herşeyi anlatıyorsun o konuşmadan şaşkınlıkla seni dinliyor. Sen telefonu kapayınca annen sana sesleniyor.

" Nisa kızım yemek hazır."

"Geliyorum anne." diyip aşağı iniyorsun.
Baban hemen konuşmaya başlıyor.

"kızım bugün okul nasıl geçti?" diyor. Sende babana anlatıyorsun ama jimini değil.

Yemeği yiyince odana geçip odevlerini yapıyorsun sen aslında çok heyecanlısın çünkü yarın sizin sınıf bir geziye gidecek. Hoca size parayı verecek ve bütün günün serviste yanında oturan kişi ile geçecek. Sen bunları düşündükten sonra yatıp uyuyorsun.

Sabah olunca

Hemen üstünü giyinip aşağı inip kahvaltını yapınca okula gidiyorsun. Sınıfa girince senin o gıcık olduğun
kız jimine sarkıntılık yapıyor jimin ise kızı hiç tınlamıyor. Senin geldiğini görünce kızı kendinden uzaklaştırmaya çalışıyor. Kızda seni görünce sana mal mal laflar ediyor. Sende kıza bir şey yapmamak için tuvalete gidiyorsun. Ama kız tuvalete geliyor ve sana vuruyor sen tabi bunun altında kalırmısın sende kıza geçiriyorsun. Herkes size bakıyor ama hiçbiri karışmıyor tam sen kızı döverken jimin geliyor ve sizi izlemeye başlıyor. Jimin hocanın geldiğini görünce tuvalete giriyor ve senin ayakların bir anda yerden kalkıyor.

"sen naptını sanıyorsun." diyorsun ve onu yumruklamaya başlıyorsun ama işe yaramıyor.

"seni kaçırıyorum hoca geliyor." diyor.

Seniservise getirdiğinde arkadaşını yanına servise oturtutuyor.

"bak şu arkadaşına sahip çık yoksa ben sahip çıkmasını bilirim."

Arkadaşın tamam diyor.
Sen hiç onu tınlamıyoraunve tam servis çalışacaken o kız geliyor ve jiminnin yanına oturacakken.

Umarım beğenmişsinizdir. Devamını merak edin💙💙

BAD BOY ~PJM~ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin