"צריך לעשות אותה בזוגות ולהגיש לפני הבגרות" המורה למתמטיקה אמרה בחיוך, וג'ימין נאנח בייאוש, "עד מתי??" הוא התבכיין וחייכתי אליו, "עצלן", "אני לא עצלן, אבל מה לי ולמתמטיקה?? אני לא מבין כלום" הוא המשיך, "למה אני צריך ללמוד מתמטיקה, מה זה יתן לי בחיים?", "עוד תלונות?" שאלתי וג'ימין הסתכל עליי והתנשף, והניד את ראשו לשלילה, "זהו" הוא חייך והנהנתי, "אתה עושה איתי" אמרתי וג'ימין הסתכל עליי, "אני לא יודע כלום", "סתום כבר" אמרתי בחיוך, "אוקיי אתה בוחר להיכשל, לא הבעיה שלי"
הוא אמר ובילגנתי לו את השיער, "בכיין" אמרתי בחיוך והלכתי למורה, "אני עושה עם ג'ימין" אמרתי בחיוך והמורה הסתכלה עליי, מנסה להזכר בשמי, חייכתי, "טאהיונג" אמרתי והיא הנהנה בחיוך, "קשה לי עם שמות" היא אמרה וחייכתי אלייה בהינהון, "את תזכרי" אמרתי וחזרתי למקום."אתה מתחיל עם מורות?" ג'ימין הרים לי גבות בהשתובבות, "מה??" שאלתי בייאוש ובקצת צעקה והתיישבתי בשקט שקלטתי שכל אחד עסוק בדברים שלו, "ראיתי אותה מחייכת אלייך שאמרת לה משהו ו..." "ג'ימין..." לחשתי בייאוש, "אה?" הוא הסתכל עליי, "סתום", "חוצפן" ג'ימין צעק בחיוך והתחיל להכות אותי, "המורה!" צעקתי והמורה הסתכלה אלינו, "מה הולך פה?" היא שאלה והצבעתי על ג'ימין, "הוא מרביץ לי" התבכיינתי וג'ימין פער את עיניו, "שקרן! המורה, הוא התחיל" ג'ימין התבכיין גם כן וחייכתי ועשיתי פרצוף נרגז שהוא הסתכל עליי, "נו באמת" המורה נאנחה, "מה אנחנו בגן?" היא שאלה והתקרבה אלינו, "לכו להשלים בחוץ ותחזירו, טוב?" היא עשתה לנו טון שאיתו מדברים לתינוקות וג'ימין הנהן, "טוב" הוא החזיר בטון של המורה ויצא מהכיתה ואני אחריו בחיוך.
"וואו" ג'ימין לחש והתחיל לרוץ, "בוא נעשה את זה לפעמים, או אפילו תמיד" הוא צחק בקול, "לעשות מה?" שאלתי והתחלתי לרוץ אחריו בחיוך, "לריב ולצאת ממתמטיקה" הוא הסתובב וחייך אליי, "ממש ל- תזהר!" צעקתי לו וג'ימין הסתובב אבל מאוחר מדי, הוא התנגש במישהו וחייכתי, עצרתי מאחורה והסתכלתי עליו ועל הבחור הגבוה שחייך לג'ימין ואז התרחק ממנו בחיוך אחרי כמה זמן, ג'ימין לא זז ממקומו ורצתי אליו בדאגה, "ג'ימין" אמרתי והסתכלתי עליו, רואה אותו סמוק, והתחלתי לצחוק, "הוא כזה שווה!" ג'ימין צעק שיצאנו למגרש וחייכתי, "לא ראיתי אותו" התבכיינתי וג'ימין חייך, "אני מאוהב" ג'ימין הניח את כפות ידיו על לחיו והזיז את ראשו בהתרגשות, "הוא חתיך!" הוא צעק וחייכתי, ג'ימין ממש חפר עליו, ולא קינאתי לאור העובדה שאוננתי עליו אתמול, מביך לחשוב על זה.
***
"בוא נלך לחפש אותו" ג'ימין אמר בחיוך ומשך אותי לעמידה, מתחיל לגרור אותי אחריו, "לא נימצא אותו" אמרתי ורצתי שהוא התחיל לרוץ, "אני יודע איפה הוא נימצא" ג'ימין אמר והסתכלתי על ראשו האחורי שהיה מלפניו בבלבול, "איך?" שאלתי וג'ימין הסתובב אליי חייך והפנה לי את ראשו שוב, "על מה אתה חושב שדיברנו שעמדנו אחד ליד השני" הוא שאל ופערתי את עיניי, "הוא גיי?" שאלתי וג'ימין הנהן, "גיי חתיך" הוא תיקן ונאנחתי, "הוא התחיל איתך?" שאלתי שהוא העט את הקצב, "וברור שזרמתי, הוא הציע לי שניפגש ושוב זרמתי" ג'ימין ענה בחיוביות, "עכשיו בוא נלך לאט שהוא יחשוב שאני קשוח" הוא קרץ לי וסידר את השיער הבלונדיני שלו, "איך אני?" הוא עשה לי פרצוץ סקסי וחייכתי, "וואו" עניתי בכנות, "מעולה" ג'ימין אמר והתקדם לכיתה שבקומה השלישית, "בוא" הוא אמר והצביע לי על המספר של הכיתה, "מה למה גם אני בא איתך אבל?" שאלי בבלבול, "סידרתי גם לך" הוא אמר ומשך אותי, "מה סידרתה לי?", "עליי" הוא חייך והכניס אותי לכיתה שבו ישבו בן ובת ואז פערתי את עיניי, לא נכון, הבן לג'ימין והבת לי? אמאלה!
"היי!" חום השיער חייך לג'ימין וג'ימין התקדם אליו, דופק מסלול דוגמנות מושלם, "היי" שמעתי קול חמוד והסתובבתי אלייה, "היי גם לך" אמרתי בחיוך, "אז אתה איתי?" היא שאלה וחייכתי אלייה, לא, "כן" אמרתי בחיוך והיא חייכה אליי, דוחפת אותי לקיר, אוי וואבוי צעקתי בלי קול והיא הניחה את הידיים שלה על הכתפיים שלי והתחילה לנשק אותי, 'אחלה טופ אחי' חשבתי לעצמי והסתכלתי על ג'ימין שכבר עלה על הגבר שהוא בקושי מכיר, מתנשק איתו בשיא העונג, ואני עצמתי את עיניי, אני חייב אני חייב לזרום, אחרת יגלו שאני גיי, עטפתי את גבה והצמדתי אותה אליי, מנסה ככל שיכולתי, פתחתי את שפתיי וזרמתי איתה, וזה היה כל כך רע, לא אהבתי את ההרגשה וזה אפילו הגעיל אותי, הילדה מנשקת טוב ויש לה שפתיים עבות ויפות אבל ממש ממש לא, הסתכלתי על ג'ימין שכל תשומת ליבו הייתה בנשיקה ושיחררתי את האחיזה שלי בגבה וניתקתי את הנשיקה, חייכתי אלייה, בשביל שהיא לא תחשוד, נישקתי לה ללחי והתקדמתי ליציאה בצעדים בינונים, מחזיק את עצמי מלברוח ורק אחרי שסגרתי את הדלת התחלתי לרוץ, יורד במדרות במהירות, עובר את הכיתה שלי ויורד לקומה הראשונה ואז רצתי למגרש, מתחיל לבכות, לא טוב לי, "יהיה בסדר" לחשתי והסתכלתי על המגרש המלא בשחקנים, יושב בכסאות הכי רחוקות מהם, ואז ראיתי את ג'ימין רץ אליי, "טאהיונג" הוא אמר והסתכל על עיניי וחיבק אותי, "מה קרה?" הוא שאל וניתק את החיבוק, מנגב את את הדמעות, "מה יש?" הוא שאל בקול רך, "אני גיי ג'ימין! אני גיי! אני אוהב בנים!! אני לא כמו כולם! אני לא אוהב בנות! אני גיי בסדר?!" צעקתי וג'ימין הניח את שתי כפות ידיו על פניי והנהן, "זה בסדר" הוא חייך אליי, "זה בסדר להיות גיי, זה בסדר לאהוב בנים, זה בסדר לא לאהוב בנות, זה בסדר לא להיות כמו כולם, אתה כמוני" הוא חייך אליי, "גם אני אוהב בנים, גם אני גיי" הוא הוסיף, "טוב?" הוא שאל בחיוך והנהנתי, "יפה חיים שלי, יהיה בסדר" הוא לחש ומשך אותי לחיבוק, מלטף לי את השיער.
***
"זה מה שאתה ואתה לא צריך להתבייש בזה" ג'ימין חייך אליי, "לא ג'ימין אני לא רוצה לעשות את זה" התחננתי וג'ימין הסתכל עליי בשאלה, "אמרתי לך לעשות משהו?" הוא שאל והוא הסתכל על בחורה שהתקדמה אלינו, "היא באה להתחיל איתנו" ג'ימין אמר, "איך אתה יודע?" שאלתי, "שאלות אחר כך" הוא לחש לי, "אם היא תתחיל איתך תגיד, 'אני גיי' או הומו, אפשר גם נושך כריות, מה שבא לך, פשוט מאוד נכון?", "לא" עניתי, "היי" ילדה עם שיער ארוך עמדה ליד השולחן שישבנו לידו וחייכה אלינו, "היי" ג'ימין חייך אלייה, "אני יכולה לשבת לידכם?" היא שאלה, "כן" "לא" ג'ימין אמר ביחד איתי וחייך אליי חיוך מזוייך וחזר להסתכל עלייה, "היינו שמחים אבל בני הזוג שלנו מצתרפים אלנו, וכמו שאת רואה יש רק עוד שתי כיסאות" הוא אמר בחיוך, "בני זוג?" היא שאלה וג'ימין הנהן, "אתם הומואים?" היא שאלה וג'ימין הנהן במרץ בלי לבזבז שנייה, "טוב" היא אמרה בחיוך והתרחקה מאיתנו וסוף סוף נשמתי, "רואה?" ג'ימין אמר בחיוך והנחתי את ראשי על הידיים שלי שעל השולחן, "קל" הוא חייך והנדתי את ראשי, "אני לא מוכן לצאת עכשיו" אמרתי, "אתה בכיתה י'ב טאהיונג זה הזמן", "לא איכפת לי" אמרתי בכנות, "לי איכפת" הוא אמר והסתכלתי עליו וג'ימין הרים את כתפיו, לא מוותר לי.
YOU ARE READING
"Will Be Fine" Vkook
Romanceטאהיונג ילד רגיל, עם אמא ואבא אוהבים, עם שתי חברי ילדות. עובר משבר בחיים שלו ומאבד אנשים שהם מאוד חשובים לו ועוזב את הבית ואת העיר שבה הוא נולד וגדל בתקווה שהתחלה חדשה תשנה הכל. מה יהיה בסיפור השלישי שלי? *סיפור על גייז *פרק פעם אחת בשבוע * הומופוב...