Anket yapacağım. Yapacağım çünkü istiyorum. Hiraru da bir ara yap demişti zaten. Fazlasıyla boş olacak ona göre ha.
Öncelikle buraya başlayış tarihinizi yazın.
Adın ve yaşın?
-Hayden, 16En sevdiğin çikolata
-KaramKpop or Apop
-KpopEn sevdiğin koku?
-Vanilya kokusuEn nefret ettiğin gün?
-Pazartesi ve PazarEn nefret ettiğin insan topluluğu?
-Homofobikler ve ön yargılı insanlarEn sevdiğin şarkı?
-Tam belirtili değil ama Delicate'i çok seviyorumBu aralar çok sık dinlediğin şarkı?
-J-Hope-Just danceÖlmeden önce en nefret ettiğin bir insana son olarak ne derdin?
-Umarım Cehennem'de karşılaşırız.Ölmeden önce son olarak ne yapmak isterdin?
-Ölmeden önce yapılacaklar listemdeki tüm maddeleri yapayım yeter.Sevmek mi sevilmek mi?
-SevmekAşk acısı mı dost darbesi mi?
-Aşk acısını tercih ederim daha iyiŞampuanın?
-Şu an Elidor ama kalıcı olarak Gliss'e geçmeyi düşünüyorum.En sevdiğin renk?
-Siyah sonra griVücudunda en sevdiğin yer?
-GözlerimVücudunda en nefret ettiğin yer?
-SaçlarımYapmayı sevdiğin üç şey?
-Müzik dinlemek, uyumak, yemek yemekEn nefret ettiğin kelime?
-Pki, peki değil bakın pki. Yazıyorlar ya öyle mesajlarda.Hadi random atın.
-cjrigjrkcnsigjrifndnekfnrkxjBeni tanıyor musun?
-Kendimi tabbikki tanıyorumSaçların ne renk?
-Açık kumralŞu anda neredesin?
-OdamdayımHadi en nefret ettiğin kişiye yorumlarda dilediğince söv
-Ben sövmeyeyim en iyisi nkrkfnrkfnKüçükken yaptığın saçma bişey?
-Küçükken elimi uyurken insanların yanağına koymak gibi saçma bir hareketim vardı.-Kız mısın erkek mi?
-I'm %99 girlEn sevdiğin çizgi film?
-Gumball ♡-♡Hadi bugünlük bu kadar. İnşallah rüyanıza şeytan kostümü ile girerim Amin
NEYSEEEE
bunu yapmaktan hiçbir zaman vazgeçmeyeceğim ama:
ZUHAHAHAHAHAHAHA
evt
Tşk
Öd
Bb
Hiraru'ya attığım bakış XJRJGJEIFNSKXNEJFNEKFNEKXNAKXNSIFNEIFNEIFNEIDNEKFNEKXNSKZMAKXNEKFNEIFNEIFNEIFNEICNEIXANDOENFKENFKEKDKSJSJSJDJEJDBEJDNSJSJSJSJSJSJSBQARADADSAFSFADAFAAFAFAGDHSJDJSKDNDJCNSKDNFJFKFKFKEKFNEKDMSKDNSKDNSKFIEIRIRIRIEJFKSMXMSM