*♥Descriere♥*

323 15 1
                                    

Heeei.  Pentru inceput :)

Ma numesc Izi am 14 ani si toti imi spun Iz.. Am parul albastru si ochi rosii(lentile) sunt pitica.. 1.60  si ascult rock . Get scared,Black veil brides, Icon for hire ,fit for rivals,escape the fate sunt doar cateva trupe din lista mea si mai pe scurt da...sunt emo..

Acum toti va intrebati de ce am devenit emo si de cat timp sunt si hai da va povestesc mai bine (:

* Acum 14 in urma*

Oh NU!! Suna la salvare imediat..s.a rupt apa...

Barbatul inalt cu parul negru si ochi albastri..imbracat la 4 ace se ridica cu lene de pe canapeaua comfortabila pentru a suna la salvare.. Ajuns la telefon ,formeaza numarul si suna

C.T.

- Buna seara,ati sunat la spitalul ******* ******, cu ce va putem ajuta?

-Oare cu ce... Avem nevoie de o ambulanta pe strada Trandafirilor nr. 13 sotiei mele i s.a rupt apa si e pe cale sa nasca * spuse barbatul cu o lene in glas*

- Bine,am notat adresa ,o ambulanta  va ajunge in 15 minute.

-Multumesc .

- Nu aveti pentru ce (: !

S.C.T.

Barbatul inchise telefonul si se indrepta spre camera in care se afla femeia.

♣Poate va intrebati cine e acest barbat..ei bine e tatal meu ,se numeste Geff. Si femeia insarcinata e mama mea,Melisa♣

Geff- Melisa ,am sunat si au spus ca vor ajunge aici in 15 minute.

Melisa-Ok, am nevoie de un pahar cu apa.

Geff se indreapta spre frigider si scoate o sticla cu apa rece si pune intr.un pahar,   se indreapta spre femeia care statea jos.. Langa un perete si cu lacrimi de durere pe fata... El se indreapta incet si calm fara ai pasa ca ea poate lesina de durere.. Ajuns langa ea ii da paharul si apoi se duce sa vada in continuare emisiunea.

Dupa 6 minute ajunge ambulanta si o gaseste pe femeie lesinata si paharul cu apa langa ea  dar spart..

Barbatul se uita la ea indiferent si se indreapta spre ambulanta ..intre timp medicii  o urca in ambulanta  si incearca sa ii acorde primul ajutor.. In drum spre spital femeia se trezeste si apoi imdiat ajunsi la spital este dusa direct in sala de operatie.

Geff astepta pe hol citit o revista linistit fara sa ii pese de ce se poate intampla dincolo de usa alba inchisa.

*intre timp in sala de nastere*

Doctorul- impinge!!!!

Melisa(M)- nu pot!!! *spunea fortanduse sa reziste  si prin suspine*

Doctorul(D)- hai incearca !! O poti face!!

M- bine!!* spuse intre timp ce.si lua aer in piept si impinge din rasputeri ..*

Femeia rosie la fata si cu cearcane impinse din rasputeri si intre timp strangea asistenta de mana incat mai avea putin de ii dadeau lacrimile asistentei..apoi de o data totul devine incetosat si vede doar lumina de la becul pozitionat  deasupra mesei de operatie , se auzi un sunet intepator si iritant ..apoi deodata totul devine negru ..

*intre timp in sala de nastere*

Doctorul  se uita cu un zambet larg pe fata la bietul bebelus care statea infasat in materialul alb si moale..

Doctorul- duce-ti pacienta in salon si steptati sa se trezeasca..

Zis si facut 

Usile se deschis si iese asistenta cu pacienta pe targa si se indreapta spre salon. Din urma iese doctorul cu bebelusul in brate si se indreapta spre tata.

D- felicitari.aveti o fetita.

G- da.. Merci * cu o voce nepasatoare*

D- si..nu doriti sa o tineti in barte?

G- da..cred*aceasi voce*

Tatal isi ia fetita in brate si se uita atent la ochi ei..nasul si buzele..o analizeaza atent si apoi o imbratiseaza.

D- bine..acum va trebui sa o duc in salon. (:

G- da..ok .

Doctorul ia fetita din bratele tatalui si se indreapta cu ea spre salonul de nou-nascuti..

* intre timp in salonul Melisei.*

Melisa se trezeste si observa ca se afla inca in spital apoi se ridica speriata si incepe sa.si caute copilul..iese pe hol cu perfuzia in mana si vede o asistenta pe care o roaga sa.i duca copilul in salon.

Dupa 10 minute ajunge asistenta cu copilul si ea isi imbratiseaza fetita

Totul bine si frumos.. Melisa si Izi pot pleca acasa. Totul decurge perfect pana cand Izi a facut 6 ani.. In ultima vreme observa ca parintii ei se cearta din orice si vede cum mama ei se spanzura singura in bucatarie si cum Geff o priveste nepasator ..duap ce Melisa moare ,Geff o injungjie cu un cutit in inima si apoi pleaca.. Izi se duce langa mama ei si incepe sa planga si apoi a ajuns salvarea sa o ia si sa o duca la morga... Izi se gandea ca mama ei se va intoarce acasa si ca Izi o va astepta in fata usii de la intrare,exact cum se intamlla de obicei..

Dar ea repeta asta zilnic timp de 1 an si...apoi isi da seama ca nu se va mai intoarce...

In fiecare noapte visa cum mama ei o tine in brate si o saruta pe frunte si o imbratiseaza si plangea..

♪ Emo Love♪Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum