Tata- azi e prima zi de scoala.
Eu- a..da...
Tata- hai du.te si imbraca.te apoi vino jos sa mananci ceva..
Eu- ok...
Tata iese din camera si eu raman cu problema suprema....Nu stiam cu ce sa ma imbrac si ma uitam in dulapul inalt plin cu haine si rochite...
*eu vorbind singura* Pt o fetita de 8 ani...ce as putea imbraca?
O rochie?...nu... Prea feminin..
Ma holbez la dulap si vad o pereche de blugi..negri..
Iau blugii si apoi ma gandesc la o bluza...
Asta? Nu...dar asta? Nu...nici..spun eu in timp ce aruncam hainele...
In final ..vad un tricou alb cu un catel care plange pe el si ..purta ochelari?=]]]] ok prea comic deci asta ramane.
Ma imbrac si apoi ma duc in baie si incep sa imi fac parul.. Il periez cu grija si atentie..apoi il prind coc lasand 2 suvite de par in ambele parti libere.. Bretonul meu statea perfect drept ..fara a ma enerva prea mult si apoi merg jos la tatal meu..
Tata- hai..era si timpul.
Eu- sunt aici....
Tata- du.te in sufragerie si vezi acolo o geanta de scoala..e roz cu negru..si are o fata pe ea..
Eu ma ridic de la masa si ma duc sa vad noua mea geanta de scoala..era chiar draguta..si da..imi placea.. Imi iau cateva foi albe si o borsa cu cateva creioane simple,colorate,carioci,pixuri..guma de sters ..ascutitoare..etc.
Eu- sunt gata.
Tata- ok,hai azi te duc eu dar de maine mergi singura.
Eu- ok.
*in drum spre scoala*
Ma uitam pe geam si vedeam toti copii fericiti si care zambeau pe strada impreuna cu prietenii lor.. Doar eu nu cunosteam pe nimeni...
Ajungem la scoala..tata ma lasa acolo si eu trebuia sa ma descurc singura..
Merg in scoala si vad clasa mea.. Intru asteptam sa vina profesorul sau..profesoara ... Si toti erau cate 2 in banca doar un baiat statea singur..ma duc la el si.l intreb daca pot sa ma asez si el da din cap ca da..
Ma asez si scot o foaie alba ,apoi scot si borsa neagra cu cranii pe ea... Apoi ma acomodez mai bine..si ma uit in stanga mea..la baiatul de langa mine..
Parul negru..ochelari cu o rama mai mare si il privesc atent..observ ochii lui negri si buzele lui ..pareau ca 2 petale...
Hanoracul lui gri acoperea tricoul sau negru dar si castile de la MP3 .. Bretonul sau stralucea la lumina soarelui si pe cap avea un fes gri. Eu il priveam si apoi intra profesoara de desen...
P- Buna dimineata copii eu ma numesc Anna si sunt profesoara voastra de desen.. Cati dintre voi aveti materiale aici?
Toti ridica mana mai putin colegul meu de banca.
Era prea ocupat cu castile si eu ii scot o casca din ureche.. El ridica putin capul si se uita la mine..
Eu- ai materialele de desen la tine?
El- da..
Eu- daca iti lipseste ceva imi poti spune.
El- ok * imi zambeste*
Eu - (: *si devin rosie la fata*
Apoi profa spune
P- acum trebuie sa desenati exact ce vreti voi...
Eu- hmmm...ganditoare..apoi il vad pe colegul meu de banca care se chinuia sa faca schita unui cap de caine..
El - linie afurisita *spuse el in soapta*
Eu ma apropii apoi dandumi seama unde greseste iau creionul si ii ating mana dreapta ..intre timp spun
Eu- uite aici trebuie sa faci asa ..
El se uita la mine si zambeste ca si cum ar spune merci ..
Dupa ora de desen vine directoarea si spune:
Astazi veti avea o zi libera..trebuie sa ramaneti in curtea scolii fara a iesi..
Eu- yeah..ce bine :)
El se uita la mine si zambeste ..acelasi lucru fac si eu
El- daca avem o zi libera..hai mergem afara?
Eu- bine :)
Baiatul ma ia de mana si ma trege incet dupa el..eu il urmez si ajungem in curtea scolii langa un copac batran el se opreste brusc si eu cum eram trasa de el nu am putut ezita si m.am izbit de el putin..
Eu- oh..scuze :( spun eu privind in pamant si rosie la fata.
El- nu e nimic :) si ma imbratiseaza :)
Eu- deci...cum te numesti?
El- Alexandru dar toti imi spun Alex.tu?
Eu- Izi dar toti imi spun Iz
El- ce tare suna Iz :3
Eu- merci :)
Din acea zi am devenit prieteni pana in prezent..adica acum.. Si al 14 ani ne comportam ca niste copii de 8 atunci cand suntem amandoi..
Apoi-......