ძვირფასო დღიურო
დღეს ისევ ახალი დღიურის წერა დავიწყე.დღიურებს პატარაობიდან ვწერ,შემდეგ კი ვკითხულობ და მთელ ჩემ პატარაობას ვიხსენებ.
გამარჯობა მე ანა ვარ ვცხოვრობ სამხრეთ კორეაში-ქალაქ სეულში.ვარ ნახევრად კორეელი,ნახევრად ამერიკელი ძირითადად უფრო აზიელი ვარ.მაქვს აზიური მოყვანილობის თვალები მას მომწვანო ფერი ურევია და გრძელი ყავისფერი თმები.ვარ გამხდარი,1.67 სიმაღლეში.ასევე მყავს და ის ჩემგან სრულიად განსხვავდებ. მას უფრო მუქი ფერის თმები და თვალები აქვს.მე 19 წლის ვარ ჩემი და კი 18 წლის ჩვენ ორივე უნივერსიტეტში დავდივართ.უნივერსიტეტში ყველაზე პოპურალურები ვართ და ასე ვთქვათ ყველაზე "ცუდი გოგოები".ჩვენ მაგრამ უფრო მე ბიჭებს ვიყენებთ შემდეგ კიდე გულს ვტკენ შეყვარებული აქამდე მხოლოდ ერთელ მყავდა ის მართლა მთელი გულით მიყვარდა,მაგრამ როგორც აღმოჩნდა ის მიყენებდა.მან მე გული გამიტეხა,ის გული დღემდე განადგურებული მაქვს ასე ძალიან ამიტომაც გავფუჭდი.ასე ვთქვათ მაინტერესება ბიჭებს როგორ ესიამოვნებათ როცა პირიქით გოგოები იყენებენ მათ.მე ძალიან ბევრ ბიჭს შევაყვარე თავი თუმცა მე ყველას ვატკინე გული. მათ უბრალოდ ვიყენებდი კოცნისთვის ასევე გაგიკვირდებათ და ქალიშვილიც ვარ,ცოტა არ იყოს მეშინია ქალიშვილობის დაკარგვის ასე რომ როცა ბიჭს ვითრევ კოცნით ვიწყებ შემდეგ კი უბრალოდ ვაგდებ.ჩემი დასაც გამოსდის ბიჭების გამოყენება და იყენებს კიდევაც მაგრამ ჩემგან გასხვავებით მას თბილი გული აქვს,თუმცა მაინც ცდილობს ყველასთან უხეში იყოს,ისიც ჩემნაირი გახდა იმის მერე რაც გაიგო რომ გული მატკინეს.რაც შეეხება ჩემს მშობლებს დედამ ბავშვობაში მიგვატოვა ზუსტად იმ დროს დამტოვა როცა ყველაზე მეტად მჭირდებოდა.დედა მართლაც ძალიან მჭირდება,მინდა რომ მას ჩემი ყველა ტკივილი გავუზიარო.ჩემს ტკივილს ჩემს დასაც კი ვერ ვუზიარებ იმედია გვერდით გამიჩნდება ისეთი ადამიანი ვინც ჩემ გულს შეაკეთებს.მამა კიდევ საზღვარგარეთ ცხოვრობს ის გვეხმარება ხოლმე მე და ლალისას ჩემს დას.ის ფულს გვიგზავნის ხოლმე ის რომ არა ალბათ,ახლა არაფერი გვექნებოდა მე და ლალისა ერთ კერძო სალხში ვცხოვრობთ რომელიც ორი ოთახისგან მისაღებისგან სამზარეულოსგან და ჩვენს საძინებლებში არსებული ორი სააბაზანოსგან შედგება.ეს სახლი ჩვენთვის საკმარია.ხვალუნივერსიტეტში მეორე სემესტრი გვეწყებ. ახ როგორ მეზარება თუმცა სხვა გზა არ მაქვს..........
YOU ARE READING
ნამდვილ სიყვარულს ყველაფრის შეცვლა შეუძლია
Randomორი და რომლებიც სკოლის ყველაზე პოპურალური გოგოები არიან,საშინლად იქცევიან, ცდილობენ ყველა ბიჭი გამოიყენონ და გული ატკინონ,მაგრამ რა მოხდება იმის შემდეგ თუ მათ ნამდვილი სიყვარული ეწვევათ?