SALL sunt noua.....sper sa va placa povestile mele!!
______________________________________________________________________________
Toamna.....un vis colorat , dar nu este aceeasi chestie cu sufletul meu....infiorator.....cuprins de spaima....a plecat zambetul de pe fata mea , si-a luat o vacanta.....oare??!!??Sau poate a plecat de buna voie....fara sa-mi ceara acordul.......oricum daca aveam zambetul , nu-mi puteam arata tristetea....Sunt o simpla fata , sau ... eram??Ma cheama ELIZABETH dar lumea im spune Betthy am 13 ani si viata nu-i viata.... parca am murit sunt in iad , dar cind am avut o viata si ce-am facut de rau ca sa vin aici in iad??defapt spun prostii...asta nu-i iad , asta-i viata cosmarului.....dar totusi nu visez.... Ingerii aici au coarne ,coada , si aripi negre!unde sunt in gerii adevarati ???Cei care trebuie sa ne protejeze???
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Totul a inceput la 12 ani chiar atunci cind primul vint de toamna a facut sa cada frunzele uscate de soarele verii ce trecuse cu tristete , eram singura acasa si cum imi era frica de "FANTOMELE TOAMNEI"care erau foarte populare (fiindca asa imi spusera prietenii)caci ele cind prindeau pe cineva care se distra desi ii era si frica de ele.....ii transformau viata intr-o groapa neagra infinita unde adaogau si 200 de grame de durere,200 de grame de tristete,200 de grame de frica +uimire-ingrozita si ingredientul secret de care se stia ca este cel mai infricosator dintre toate am inchis toate geamurile si usile deschise de frica sa nu intre fantomele.....mie mi-era o frica enorma si nu puteam risca sa ma distrez caci nu se stie niciodata cind vin!Eram linistita (nu prea cred eu Betthy!)citeam o carte cu printese si cavaleri, apoi m-am plictisit si-am deschis televizorul ,schimbam programele ca chiloti!Pina ce am ramas pe un program cu animale.....vai tocmai dupa ce-am ris de ma sufocam mi-am dat seama ca e o emisiune cu faze amuzante despre animale si dintr-o data sa intunecat casa.....<<NU!!!!!NU SE POATE N-AM VRUT SA MA DISTREZ!!!!NU!NU!!!!!>>imi spuneam eu , dar era prea tirziu .....ma aflam pe celalalt pamint .Era totul asa frumos!!!!!!!Plin cu copaci,cu flori,cu animale blinde si frumuase,cu peisaje colorate care iti dadeau speranta si credinta care iti spuneau sa explorezi sa le descoperi!!!!!!!!!!Dar totusi nu-mi venea sa cred ca ajunsesem dintr-o data in loc de groapa aceeea ... intr-un loc atit desplendid!Si totusi era prea frumos ca sa cred ca-i adevarat!!Dar acea frumusete m-a atras spre ea cu o putere dulce si<<pufuasa>>incit atunci cind am <<atins-o>> ea a disparut si in locul ei a aparut GROAPA!!!!!