04.04.1883
Yaklaşık 2 saattir bişey bizi taşıyor Sofia m.lı kendini ileride ünlü bir prenses olacakmış gibi tavırlar ile etrafa selam veriyor ben ise ona yüzümü ekşitip bakakalıyorum.
~10 dk sonra~
İnanamıyorum gerçekten karşımızda iki şato var biri pembenin tüm tonlarında diğeri ise siyahın...Pembe olan şatoya doğru gidiyoruz sanırım burada Sofia gidecek prenses olucak bende çirkin okula gidip cadı olucam ne ala memleket!
Oh olamaz beni tutan şey yavaşça gevşiyor!
•Agatha sarmaşıkların arasına düşer•
Şu an kendime inanamıyorum bir karışıklık olmalı kahretsin yanlış okula geldim,bunu bile beceremiyorum!
Birden p.pomu bişey ısırdı çok acıdığı için inledim ve kolumu ısıran bişey ardından bacağımı...Her ne ısırıyorsa onu gördüm ağızımım içine girdi sonrada kustum ve çıkarttım bu bir periydi (ne iğrenç 🤢) açıkçası rengi çok güzeldi ama iltifat etmeyi sevmem.
Sarmaşıklar beni içine aldı ve sanırım bu bir geçişti şatonun orta yerine düşüvermiştim.
Tam 5 prenses beni sorguya çekti çünki gelecekte prenses olsak gibi bir havam yoktu.
Nerelisin?
Cildin neden çok kuru?
Bu sefil kıyafeti nereden satın aldın?
Saçını özel bir stille mi yaptın yoksa yıkanmıyor musun?
Ve bir prensesin sorusuna yanıt veremedim o soru ise ;
Çilek hattı biletin nerede?
Bende "o ne be"dedim halince
Sarışın kız atıldı;
"Çilek hattı biletleri prenses olacak kişilere verilir ulaşımı sağlar benim çilek hattı biletim yanımda" dedi ve altın bir bilet gösterdi
Bende "hmm bende yok" dedim
Gerçekten güzel kokan altın biletlerdi,bende istiyorum!
Bu kızların arasından sıyrılmak için bir kapıyı açıp içine daldım,Dalmaz olaydım...Bir sürü büyük Peri ileride prenses & prens olacak kişilere kitaplarını ve ders programı veriyor,giydiriyor ve saçlarını düzeltiyordu. Ama sonuçta bende bu okuldayım demekki benimde bu sıraya girmem gerek. Açıkçası belli bir sıra yoktu herkes birbirinin arkasına kırmadan geçiyordu kıyafetlerini giyen geleceğin prensesleri eteklerini çekiştirip ders programlarını karşılaştırıyor idi. Bana sıra gelince hemen Peri ile hızlıca konuşmaya başladım.
"Ben buraya ait değilim,arkadaşım Sofia buraya ait,ben onun yerine kötülük okuluna giderim o yapamaz lütfen Peri hanım veya bey lütfen"
Büyük Peri güldü "O seni hiç düşünmedi biz dışa değil iç güzelliğe bakıyoruz ve senin mükemmel bir prenses olacağına Emin'im" dedi Peri. Bana altın keseden bir kıyafet çıkardı ince kısa pembe bir etek, v yakalı bir üniforma...Bunları görünce bir kusma geldi ben bunala ait olamam dedim içimden. Ardından Peri elini şıklattı ve saçımı yaptı at kuyruğu ve önden 2-3 tutam saç bırakılmış elime bir kurdele ile bağlı 6 kitap tutuşturdu ve elime bir parşömen verdi ardından beni aynanın karşısına koydu kendime baktım. Sanırım bende bir prenses adayı idim diğer kızlardan farksızdım ve çok güzel olmuşsun diyen insanlara teşekkür ediyordum. Sanırım burası beni büyüsünün altına aldı ben teşekkür eden bir insan değilim! Hemen elimdeki kapıda baktım adım yazıyordu demekki bir yanlışlık yok.
Kağıtta yazanlar;
-kahvaltı ziyafeti-
Ders-1: güzelleşme (öğretmen:Byn. Petunia)
Ders-2: masal tarihi (öğretmen:Byn. Marry)
Ders-3: masallarda hayatta kalma (not: tüm sınıflar ortak işlenecek tek ders bu yüzden her hafta başka öğretmen girecek)
-Öğlen yemeği ziyafeti-
Ders-4: kibarlık (öğretmen: bay Sirius)
Ders-5:Esneklik (öğretmen: byn.cherry)
Ders-6:Masallarda sanatın önemi
(öğretmen: bay picador)
-akşam yemeği ziyafeti-
Bunları okuduktan sonra etrafıma baktım tüm öğretmenler akıl almaz derecede güzeldi yaşlılar bile...Ben güzelliğin ileride gideceğini düşünüyordum tali bu zamana kadar demekki iyi olunca hersey farklı.
Kafamı yukarılara diktim ve gördüğüm şey inanılmazdı.Bir sürü tablo vardı her masalda tanıdığımız prens&prensesler altın tabloda mükemmel gülüşlerini sunarken gümüş tablolarda ise hizmetkarlar&yan karakterler vardı ama bir ortak yönleri vardı hepsi iyiydi ve hepsi mutluydu yani bende o iki türden biri olucam ama sonunda mutlu olucam. Bu beni rahatlatmıştı ve bir ses yükseldi,duyuru yapacaklarını ve herkesin buraya gelmesini rica eden bir ses. Hemen oraya geldim konuşan okul müdürüymüş ama bizi alanın gölgesindeki değil.
O/M:Yeni okul yılına hoş geldiniz lütfen ders programınızda yazan kapıya gidiniz ve oradaki odanızı bulunuz ardından oda arkadaşlarınız ile tanışınız. Bu arada çilek hattı biletini almayan 17 öğrenci lütfen yanıma gelin.
İşte bu! Benimde biletim yoktu eğer oradalar biletim yoksa buraya ait değilimdir
Agatha:Hanımefendi benim biletim yokta nasıl alınıyor?
O/M: adın ne güzel prenses
Agatha: Agatha
O/M:*çilek hattı biletini verir* hoş geldin uzak köyden Agatha,çok iyi bir prenses olacağına Emin'im hadi sende arkadaşlarına katıl.
İçimi nedensiz bir heyecan kaplamıştı o sıra birine çarptım ve çarptığım kişiye sanırım vuruldum ardından çocuk hemen elimden kitaplarımı alıp ders programıma baktı.
J:Merhaba Agatha ben jin,jin benjamin .
Agatha: memnun oldum jin.
•hafifçe gülümsedim•
J:demek odan kuzey kapısında 51. Oda , orayı bulan zor olabilir bende oraya gidiyorum sana eşlik edebilirim.
Agatha: t-tabi olur
•jin yürürken Agatha ile kendi ders programını karşılaştırıyor ve her kız Agatha ya kıskanç gözlerle bakıyor bazıları şanslı kız diyordu•
J:yaşasın ortak bir dersimiz var
•Agatha güler•
Agatha: evet ortak ders ne kadar da güzel
J:Bu gün sizin için bir balo var biliyorsun değil mi?
Agatha: Tabikide biliyorum -Bilmiyoooor-
•Agatha ile jin Zümrüt yeşili büyük bir kapıdan içeri girerler kapıda"asalet"yazıyordur.•
•Agatha'nın odasını gösterir ve eğilerek nazikçe kitapları ona verir•
J:gece balo'da görülürüz
Agatha:Görüşürüz
Kapıyı açtım ve mükemmel bir manzara ile karşı karşıya idim. 3 prenses vardı odada biri cama bakıp şarkı söylüyor diğeri kedisi ile ilgileniyor diğeri ise dikiş dikiyordu kocaman odada 4 yatak vardı kocaman 4 gardırop ve çok güzel çiçek kokuları. Sanırım yeni odam ve yeni okul yılım mükemmel!
Hemen kedisi ile oynayan prenses yanıma geldi kitaplarımı alıp yatağımın üzerine hafifçe koydu ve bana sarıldı adı Melanie imiş. İsmi çok güzel aynı kendisi gibi 3. Sınıf öğrencisi imiş ve bu okul 9 senelik imiş. 13 yaşında gelip 22 yaşında masallarda olmak...Kulağıma büyüleyici geliyor.
Yatağımın yanındaki gardıropta adım vardı ve içini açınca bir sürü krem,takı,elbise,boya,nakış malzemeleri gördüm bunlar iyi hissettirdi.Diğer oda arkadaşlarım ile tanıştım şarkı söyleyerek hazırlandık ama benim aklım hala o jin denen çocukta.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Efendim...siz acaba prens misiniz?
Teen Fiction+18 yok(ama küfür var) , oppacılık yok sadece karakter olarak jin i koydum okumaktan zevk alacağınızdan Emin'im okursanız beni çok mutlu edersiniz şimdiden iyi okumalar 💕