Nama: Jeon Jung Kook
Umur:22 tahun
Pekerjaan: penyanyi
-salah seorang ahli BTS yang paling kacak dan mudaNama:song Jihyo
Umur:26 tahun
Pekerjaan:penyanyi,pelakon, pengacara dan modal
-seorang yang bersikap periang dan cantik::::::::::::::::::::
Pada tahun 2011..Di sebuah bangloP.jeon: Jeon Jungkook..!!
Jungkook:nae omma!!
P.jeon:tolong belikan garam dengan minyak..!!nah ambik duit ni..
Jungkook:arasso omma..!!
Kata Jungkook sambil mengambil duit bernilai 200 000 won dari ommanya lalu berjalan keluar dari rumah untuk ke kedai runcit yang jaraknya cuma 5 meter dari rumah.. sesampai sahaja di kedai.. Jungkook segera membeli apa yang perlu lalu membayarnya.. Jungkook berjalan keluar dari kedai runcit..dalam 1 meter gitu.. Jungkook terdengar suara orang meminta tolong..
"Tolong..!!jebal..!!jangan buli aku..!!”
Pandangan Jungkook terarah kepada sebuah lorong sunyi..dia segera berlari ke arah lorong itu..dia ternampak seorang perempuan yang menangis dengan tiga orang lelaki mengelilinginya..
"WOI..!!"
Pandangan lelaki itu terarah kepadanya..
Jungkook:ko jangan berani nak buli dia..!!
Namja1:oi..!!kau tu sapa ha..!!jangan nak berlagak sangat Ngan aku ah ...!!
Jungkook:aku tak takut dengan kau..!!
Namja1:wah..!jinja..!kau memang cari pasal en..
Baru saja namja1 tu mengangkat tangan untuk menumbuk dengan pantas Jungkook menghalang tangan dan bagi penyepak kepadanya..
YOU ARE READING
❤️Jungkook's Love❤️
Romance❤️Jeon jungkook❤️ 💛song Ji hyo💛 💙 Junghyo fanfic💙 Begin:30.7.2019 End:??? 🍃Happy reading🍃