1975 szeptemberének első vasárnapja volt. A Roxfort Express már szokásos útján volt a kastély felé tele izgatott és kevésbé izgatott dikákokkal. James Potter az utóbbiak táborát erősítette...szerette a Roxfortot de nem a tanulás miatt. Ami érdekelte az a kviddics a sötét varázslatok kivédése, a barátai és persze a vörös hajú lány voltak. Mert Lily nem csak egy vörös hajú lány volt, ő volt maga A vörös hajú lány. Legalábbis James számára biztosan.
-Hogy telt a nyár?- kérdezte Remus Lupin barátait
-Szörnyen...alig vártam, hogy vége legyen- válaszolt neki a Black fiú
-Nekem jól- vont vállat Peter
-Elment...a végére már meguntam- válaszolt James is- És neked Holdsáp?12 éves koruk óta megvoltak ezek a becenevek. Holdság, Ágas, Tapmancs és Féregfark. Azóta nevezték így egymást mióta megtanulták az animágiát barátjuk kedve és biztonsága miatt.
-Nem volt vészes de a teliholdakról inkább nem beszélnék. Örülök, hogy mostantól velem lesztek- mosolygott halványan
-Naná, hogy veled leszünk- szólt Sirius mire James és Peter is egyetértően bólintottakAz út további részében beszélgettek és a szokásos dolgaikon poénkodtak. Hamarosan a vonat begördült a roxmortsi állomásra így a fiúk leszálltak. Sirius épp azt ecsetelte Jamesnek mennyire "király walkman-t szerzett" és, hogy "a szülei megakarják érte ölni szóval duplán nyert".
A kastélyben megtörtént a gólyák beosztása és az igazgató beszéde is elhangzott tehát kezdődhetett James kedvenc része: a lakoma. Vacsora közben szeme sarkából Lilyt és barátnőjét Marlene McKinnont figyelte, természetesen nem feltűnően.
-Föld hívja Jamest- csettingetett az orra előtt Sirius mire a fiú feleszmélt bambulásából- Kérdeztem valamit.
-Mi? Mit?
-Feljössz? A többiek még maradnak de én meguntam...
-Ja persze, megyek- állt fel az asztaltól
-Még mindig tetszik, mi?
-Kicsoda?- hirtelen nem tudta kire gondol barátja
-Szerinted kicsoda? Evans.
-Nyilván tetszik
-Majd elmúlik- legyintett Sirius
-Pff-nevetett fel hitetlenül- akkor nem ismersz engem barátom...másodikos korunk óta tetszik kétlem, hogy ez egy hamar elmúlik
-Reménytelen vagy- forgatta szemét barátja
-Csak szerelmes-kapott James drámaian szívéhez majd nevetve folytatták útjukat a hálókörlet felé.
Odafent kipakolták iskolai dolgaikat majd miután a Tekergők minden tagja megérkezett elalvásig beszélgettek.
YOU ARE READING
Édes kis semmiség
FanfictionRoxfort 1975. James és barátai ötödik évüket kezdik a Boszorkány- és Varázsló Képző Szakiskolában. Szokásos kamasz problémákkal küzdenek illetve tudomást szereznek egy titokzatos idegenről aki csak Sötét Nagyúrként emlegeti magát.