2018, un an plin de emotii, trairi, sentimente. Un an in care am legat prietenii noi. Un an in care am incercat sa fac primul pas catre "ea". Un an in care m-am tot gandit cum sa-i demonstrez ce simt pentru ea, sa-i arat cealalta latura ascunsa a mea. Un an in care am plans mult, am fost dezamagit. "De ce?" deoarece incepeam sa am remuscari, inca eram indragostit partial de iubirea care nu mai era. Incepeam sa ma obisnuiesc cu ideea ca iubirea nu mai exista. Ma gandeam ca totul in viata are un sens si asa a fost sa fie. Dar cum am spus si spre finalul "partii I" , a aparut o "ea".
O "ea" ce mi-a sucit mintile. Ce m-a prins in timp ce cadeam in gol in depresia mea, si m-a re-adus cat de cat la suprafata. Am inceput sa simt iarasi cum este sa fii intr-un cerc de prieteni. Cum este sa fii sprijinit si toti sa te ajute. Cred ca sunteti curiosi cine este "ea" , si de ce fac asta.
"De ce?" am mai spus, nu mai am taria sa-i spun unei persoane in fata ce simt pentru respectiva . Am frica de esec. Frica ca am sa fiu dezamagit iarasi.
Timpul trece, la inceput a fost doar o amicitie, dar socializand zi de zi am legat o oarecare prietenie. Ea a aparut in grup datorita unui "prieten" era "iubita" lui. Nu am crezut ca am sa ajung sa ma indragostesc de "ea". Desii nu suntem chiar apropiati in varsta am inceput sa o plac din ce in ce mai mult pe zi ce trece. Ma durea foarte mult idea ca eu nu sunt impreuna cu "ea" , si mai mult ma macina faptul ca "ea" il iubea si "el" isi batea joc de sentimentele "ei". Nu credeam ca pot exista asa oameni.
Poate de aceea nu am noroc in dragoste si sunt singur. Ca sunt un sufletist, pun suflet prea repede, ma atasez prea repede si ma indragostesc foarte repede. Nu am sa intru in detalii mai mult , oricum " Dupa ce ai sa citesti ai sa-ti dai seama ca la tine m-am referit ! " am sa-l sterg acest articol.
Recent "el" s-a despartit de "ea" si m-a durut foarte mult sa o vad trista. Eram inofensiv, nu stiam cum sa reactionez. Ce sa fac, ce sa-i spun... Si tineam de mult timp sa vorbesc cu "ea" dar nu am avut curaj. Si cand mi-am luat inima in dinti sa vorbesc cu "ea", totul s-a dus la vale. "El" s-a "combinat" cu o "ruda" de a mea.
Am fost prins la mijloc. Am ramas socat si tampit cand am aflat. Toti s-au intors impotriva mea. Toti cu care inainte vorbeam si ma salutam ma evita. Simt ca cedez si nu stiu ce sa fac. Sunt pierdut. Nu mai am nici curajul si nici taria sa-i vorbesc ei in fata. Nu stiu ce sa-i spun ei. Desii sunt indragostit de "ea" nu am curajul sa i-o spun in fata. De aceea am scris acest articol. L-am scris pentru tine...
Esti de treaba, sensibila, alintata, ai foarte mult bun simt si multi nu stiu sa aprecieze asta la tine. Cand te-am mai tachinat si te-am suparat, vreau sa stii ca nu am facut-o intentionat. Am incercat de curand sa-ti mai ridic moralul. Dar daca am vazut ca ai devenit atat de rece. Nu stiu cum sa mai reactionez.
Pentru tine B.