1

214 11 7
                                    

Sabah evden hızlıca çıkmıştı Jungkook. Şehre ve mahallesine yeni taşınmıştı. Daha çevreyi bile tanımazken okulunu bulmaya çalışacaktı. Bu onun için, az da olsa, zor olacaktı.

Hızlıca yürüdü. Telefonundan konumu açtı ve okulun adını yazdı. Yürüme mesafesiyle bir kaç dakikaydı. Konum iyiydi fakat, o öyle gidemezdi. Çünkü, bir insan olmadan, bilmediği bir yere gidemiyordu.

Biraz daha yürüdükten sonra etrafına bakınmaya başladı. Belki, birisi olabilir, diye düşündü. Fakat o gün hiç olmadığı kadar şanslı çıktı ve o okulun formasını giyen, dağınık görünümlü, elinde sigarası olan birisiydi.

Şans bu şans, diye düşündü ve hemen karşıya geçti. Telefonuna bakıyordu sigaralı genç. Arkadaşının cinsel içerikli attığı mesaja güldü. Arkasından ona yaklaşan Jungkook'u fark etmemişti. Onun omzuna dokunmasıyla tırstı.

"Şey, bana yardımcı olur musun?"

Telefonunu hızlıca cebine atıp kitledi sigaralı genç. Bu çocuk, onu korkutmuştu. Ve ondan, çok fazla kişi hoşlanmazdı. O çocuk, neyin nesiydi?

"Ne yardımı istiyorsun?"

Söylediği şey biraz saçma olabilirdi. Bunu söylemek istemiyordu ama, mecburen söylemek zorundaydı. O sırada sigaralı genç sigarasını içine çekti.

"**** Lisesi'ne nasıl gidebilirim?"

Sigaralı Jungkook'un formasına baktı. Formaları aynıydı. Fakat siması her gün gördüğü tiplerden değildi. Ayrıca ona az da olsa tanıdık gelmişti. Umursamadı.

"Aynı liseye gidiyoruz. Oraya beraber gidebiliriz. Ama okula ayrı girmemiz gerek."

Kafasını salladı Jungkook. Onu okulun yanına kadar götürse, bu ona fazlasıyla yeterdi. Onun yardım etmesine hem şaşırmış, hem de sevinmişti.

Durdukları yerden hareket etmeleri gerektiğini anladılar ve aynı anda hareket ettiler. Sigaralı sigarasını bitirdi ve izmaritini yere atıp üstüne ayağıyla bastırdı.

"Niye buradasın sen?"

Birkaç dakikalık olan sessizliği bozduğunda, şaşırmıştı Jungkook. O, cidden neden buradaydı ki? Kendi isteğiyle gelmek istememişti bile.

"Babamın tayini çıktığı için buraya geldik."

Burukça gülümsedi Jungkook. Oradan, arkadaşlarından ve sevdiklerinden ayrıldığı için üzülmüştü. Fakat çok fazla bunu takmamaya karar vermişti o gün.

"Kaçıncı sınıfsın?"

Jungkook, onun neden çok soru sorduğunu anlamamıştı, ama sonra onun kendisi hakkında hiçbir şey bilmediğini düşündü ve bunu normal karşıladı.

"Son sınıfım, sen?"

Sigaralı elini cebine koydu. Onunla aynı yaştaydı, bugün onun canını yakacaklardı, hatta daha fazla süre boyunca. O, iyi bir çocuktu, arkadaş olmak güzel bir fikir olabilirdi.

"Bende. Adın ne?"

Jungkook ilk defa ona adını soran kişiye baktı, evet ona uzun zaman sonra ismini sormuşlardı, hemde bir erkek tarafından... Bu onun için biraz değişikti.

"Jungkook."

Sigaralı olan gülümsedi, işte yeni bir arkadaş diye düşündü, onun gibi kötü olmayan bir arkadaş. Onunla daha çok arkadaş olmak istedi, bunun için elini uzattı ismini söylerken.

"Taehyung."

Jungkook da elini ona uzatmıştı, cidden o iyi bir çocuğa benziyordu. Ama yakında içindeki iyi çocuğu çıkaracağını bilmiyor ve yolda öylece durup ellerini sıkıyorlardı.

"Memnun oldum."

:22.4.2019

Bad Boy | VKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin