2

164 10 35
                                    

"Memnun oldum."

Sokakta durmuş, ikisi de birbirinin ellerini sıkıyordu. Jungkook daha fazla durmaması gerektiğini anlamış ve elini ondan çekmişti. Ardından ikisi de yolda yürümeye devam etmişti.

Jimin, Jungkook'u okula yakın olan bir yerde duvara yaslamıştı. Ona yapacaklarını söylemesi gerektiğini hissetmişti, ayrıca cidden bunu yapacaktı!

"Sana birşey söylemem gerek Jungkook.."

Onu duvara sıkıştırmış ve ona bir şey söylemesi gereken Taehyung'a şaşkınca bakmıştı Jungkook. Ona sabah sabah, hemde yeni tanıştığı birisine ne demesi gerekti?

"Ben bugün için senden özür dilemek istiyorum Jungkook. Birde akşam sana dediğim yere, gelir misin?"

Jungkook neden özür dilediğini anlamamıştı fakat ikinci dediği şey daha çok ilgisini çekmiş olabilirdi. Acaba onu nereye götürecekti ki?

"Ah, tamam, geleceğim."

Taehyung kafasını salladı ve hızlı adımlarla okula gitti. Jungkook bir şey anlayamamıştı ama o yine de gidecekti. Sırt çantasının klkunu düzeltip gülümsedi ve arka taraftan okula girdi. Okula girdiği anda yanında beliren 2 çocuğa baktı.

Biri gamzeliydi ve ondan azcık uzundu. Diğeri de onun boyuna biraz daha yakın ve diğerine göre kaslıydı. Kolları dövmeliydi ikisinin de. Onu kollarından tutup ağacın altındaki oturma yerlerine götürdüler.

Orada tam ortada oturan Taehyung'u gördü. Ne olduğunu anlayamamıştı. Birden çantası çekildi ve gamzeli olan Taehyung'a attı. Taehyung içine kabaca baktı ve çantayı yere attı. Jungkook sinirleniyordu

"Yeni öğrenci temizmiş Namjoon ve Seok Jin. Bırakın da onla konuşalım."

Kafalarını sallayıp Jungkook'u bıraktılar. Sonra yanından uzaklaştılar. Jungkook sinirle gelip çantasını yerden aldı. Sessizce söyleniyordu.

"Keşke gelmeseydim."

Jungkook sinirlice söylenirken Taehyung onun kulağına eğildi ve hepsini akşam anlatacağını söyledi. İkisi çok yakın kalmadılar ve hemen ayrıldılar.

Akşama kadar derste olan Jungkook okul bitişinde sırasından hemen kalktı ve eve gitmek için koyuldu. Okul bahçesinden çıktığı anda Taehyung'u onu beklerken gördü. Şaşırmıştı.

Taehyung onun kolunu tuttu ve onu götürmeye başladı. Jungkook hiç gitmeyecekti ama Taehyung ondan daha güçlüydü. Ona hiç bir şey demeden yürüdü.

Bir süre geldikten sonra durup içeri girdikleri yer çok değişikti. Burası bir bardı ve Taehyung ona kafeye gideceklerini söylemişti.

İçeri daha çok girdikçe bakışları daha da farklılaşıyordu. Burası bardı ama başka bir bölümünde seks yapılan bir yerdi. Ve Taehyung onu dar koridordan baya yürütüp bir odaya sokup kapısını kitlemişti.

Jungkook buradan kaçamayacak gibi duruyordu. İşte şimdi tanımadığı biri tarafından kapana kısılmıştı.

:190705

Bad Boy | VKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin