Partyt

22 2 2
                                    

"Kuule Hillo pitäskö meidän pitää kotibileet?" Martta kys[yy]
"Omg joo todellaki, ketä kutsutaa sinne?" Hillo utelee.
"Nosiis kaikki koreaoppat ja sitte Reza, äitis, Trump, Saksan niemimaanhallituksenvenemessujenkeksijänpojanlapsenvessanpöntönkeksijän äiti ja sit jotai homoja." Martta miettii.
Martta ja Hillo eivät edes tunne Saksan niemimaanhallituksenvenemessujenkeksijänpojanlapsenvessanpöntönkeksijän äitiä mutta se ei haittaa ketään. Martta ja Hillo kertovat pitkille naisille ja miehelle näistä hienoista juhlista. He innostuvat ideasta.
"Dudes kävin tänää lääkäril ja selvis et mul on joku Cotardin oireryhmä." Gerbu kertoi.
"Oon tosi tyhmä Hillo ja en tiiä mikä se on kosk oon tosi tyhmä. " Hillo hehetti.
"Nonni." Susu huokaisi
Seuraavana päivänä.
"OMG TUOL ON REZA MEE ISKEE SE SE ON NII HOTTTTTIS!!!!!" Martta rääkyi.
"Ok." Hillo sanoi flirttailevasti.
"Hellou hot Reza duu juu want tu kou ped vit mii ps ai häv veri kuud think in mai housujen alaosassa." Hillo flirttaili.
"حسنا [toi tarkottaa ok]." Reza sanoi
"Missä rutossa se Hillo on nyt taas on." Henna valitti.
"Se meni makkarii Rezan kaa." Martta sanoi ja sips tea.
Henna kävelee makkariin.
"AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA" Hillo huusi.
"مي مثلي قبالة [toi tarkottaa homo mee pois." Reza rages.
Martta juoksee ruton nopeesti pois.

Råttagäng vuonna 2030Where stories live. Discover now