Multimedia:Meriç
Gene lanet alarmın sesiyle uyanmıştım
Daha sonra makyajımı yaparken babam aşağıdan kahvaltı hazır hadi gel diye bağırdı. Bende aşağıya indim ve senden nefret ediyorum diyip evden çıktım.Neden mi yaptım¿ne bilmİrem'in Makyajı
Daha sonra özel jetimle okula gittim çünkü fakirdik.Fakir olmak beni zorluyordu.
Sonra köşedi onu gördüm Meriç'i bir kızla öpüşüyordu beynimden vurulmuşa dönmüştüm neden mi¿ne bilm.....
Meriç beni görünce kızı kucağından attıp bana doğru gelmeye başladı ben ise
Nasılolurühühühüağağağapağühühüühüh diye ağlıyordum.Ve orayı terkettim Meriç malı hala peşimdeydi en sonunda kolumu tuttu ve bana "Nereye gidiyorsun¿" diye sordu. Ben ise ona tokat attım neden mi¿ne bilm..Daha sonra Meriç bana dedi ki "Ben seni seviyorum" dedi ben ise "O yüzden mi sürtükleydin" diye bağırdım o ise "Ne yapayım dudakları çok güzeldi" dedi ben de "Baştan söylesene amk" dedim ve Meriç'i affettim.
Meriçle beraber oturuyorduk ders fizikti ama burası özel okuldu o yüzden ders dinlemiyordum. Sonra Meriç bana "Makyajın çok güzel" dedi. Ben de "Ne makyajı doğal güzelliğim"dedim.
Daha sonra okuldan jetimle beraber çıktık ve eve gittim babamı görünce "senden nefret ediyorum" diyip odama koştum.
Daha sonra telefonuma bir mesaj geldi.
"Meriç benim sevgilim onu bırak yoksa ölürsün yazıyordu" çk korkmuştum ne yapacaktım¿Arkadaşlar hikaye çok heyecanlı ilerliyor.Biliyorsunuz hikayemin olayı çok uzun olduğu için yazmak 72628 saatimi alıyor bu yüzden biraz anlayışlı olun lütfen.
Vote ve yorumlarınız bekliyorum.
By
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad boyum (Klişelendin)
ChickLitarkadaşlar bu hikayeyi ciddiye almayın tşk iyi günler