Destiny <33

115 5 2
                                    

Akalain mo bang magkikita kayo ng crush mo after 5 years mo cyang  hinanap ? Yung kung saan ka nag give-up dun mo pa cya nakita ? Mabuti pa, basahin nyo nlg ang story nato ! This is based on a true story ng kaibigan ko . pero yung sa last part BEYOND the FUTURE na ! ;)) READ, VOTE, nd BE HAPPY :)) !

-

-

-

-

CHAPTER 1 :)

There once a Girl who met ''CUTE GUY'' in there school when they were still in grade 3.

Mari: Look at that guy ! :"> He's kinda CUTE !

CLASSMATES: shut up ! He's not :P

Mari: KAYO ! You should SHUT UP! He's CUTE no matter what they say :P

(Cute Guy was pointing at Mari)

Mari: Look! Erica ! Cute Guy was pointing at me :")) *blush*

Erica: Uhuuh :)

Mari: or I was just ASSUMING ? XD 

Erica: IDK? :P

AFTER 1 YEAR

*First Day of school*

(Mari was finding the name of the CUTE GUY named "JR Cruz")

Mari: J-J-J-R---R C-r--uu---z . Hmmmm.... NONE ! next classroom.

(But Cute Guy transfered already, and Mari was so depressed but she didn't loose hope)

*After 1 year*

(Mari transfered school to find CUTE GUY)

*When she arrived at the school*

(She automatically find JR CRUZ in the lists of the Grade 5 students. But the bad thing was she did not found the name. And again and again, during her Grade 6 period, she transfered to another school but Jonathan was not there again. So Mari was tired fo finding him and she just forget about that cute guy and continue her journey of her life )

-SO MUCH FOR THAT XDDD'

*FRESHMEN PERIOD*

Mari go back into her school where she first saw Mr. Cute Guy 

Mari: Hayys. Wala parin si Jonathan dito -____- sige na nga kakalimutan ko na sya simula ngayon ! mag hahanap na ako ng ibang lalaki .

Erica: HEY ! Mari. Bumalik ka na pala dito?

Mari: oo. hahanapin ko sana si Mr. Cute Guy.

Erica: HAHAHAH ! Wala na siya noh ! Di mo na cya makikita. :PP

( At si MAri ay natuto nang mag boyfriend boyfriend. Pagkatapos ng 1 year ay nagkaroon sya nang 5 BOYFRIENDS ! XD ' )

*SECOND YEAR PERIOD

Mari transfered school and found her new bestfriends MIA and ALISON :)

Mia: HEY ! smile ka naman mari !

Mari: HAHAHA. sorry. ganun talaga ako. salamat pala sa pagtanggap nyo saakin bilang kaibigan ha ?

Alison: Nako! Wala yun. IKAW PA ! ;)

Mari: HAHAHAH!   thankkkkssss <3

Mia: simula ngayon BESTFRIENDS na tayo !

Mari & Alison : OHCGE ;)

Destiny &lt;33Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon