Capitolul II

6 1 0
                                    

Scorpia de mama se uita in ochii mei, parca sasaind ca un sarpe pregatit de atac.
-Buna, scumpo! Ce dor mi a fost de tine, mi am facut griji.
-Sunt convinsa. Trebuia sa te gandesti la asta inainte sa ma obligi sa ma bagi in afacerile tale de tot cacatu. Ce vrei?
S a ridicat, zambetul pierindu i de pe fata. Si a ocolit biroul pe care l ocupa toata ziua, venind mai aproape de mine. Se misca cu o gratie de invidiat si spre enervarea mea, chiar era o femeie frumoasa.
-Ati facut treaba buna, am vorbit deja cu echipa ta. Voiam sa te felicit personal, sunt mandra de tine.
Am stat 5 secunde sa procesez ce a zis, apoi invaluindu ma furia cand am realizat. Ea e mandra de mine avand in vedere ce fac? Ce trebuie sa fac ca sa i asigur ei banii si siguranta?
Pufnesc in batjocura si dau sa ies pe usa, vrand sa ajung in camera mea.
-Nu pleca, Elizabeth. Inca trebuie sa vorbesc cu tine. spune, asezandu se pe birou.
M am intors asteptand sa vorbeasca ca sa pot pleca mai repede de langa ea.
-O sa ti dau liber, te las sa te ocupi de liceu. Ai nevoie totusi sa termini liceul. O sa plec mai putin de o saptamana cu afacerile, am o informatie cum cineva ne tradeaza dincolo de granita si eu n am cum sa rezolv de aici. Esti desteapta si te descurci singura. Am incredere in tine, Eli. Fii precauta.
Spune si se intoarce inapoi pe obositul ei scaun, bagandu se cu ochii in calculatorul ce nu i da pace. Deschid usa fara sa mai zic nimic si urc inca un etaj ca sa dau peste camera mea.
Vesnica mea camera. Avand in vedere la cati bani facem din afacerile necurate, as putea sa ma mut intr o casa singura, fara mama pe capul meu. Dar ea e foarte grijulie si vrea sa ma stie aproape, indiferent ca ea pleaca cu saptamanile in alte tari.
Ma trantesc pe patul meu, Lola sarindu mi in brate incepand sa toarca. Imi face masaj cu labutele ei mici, din cand in cand bagandu si ghiarele in piele mea facandu ma sa mi strang ochii. Dar e placut, ma relaxeaza. O mangai incet pe crestet si pe burta, simtind cum atipesc...

Ma trezesc peste aproape 2 ore, uitandu ma la ceas indicand ora 5 jumatate. As avea timp sa ma pregatesc pentru petrecere asa ca asta o sa si fac. Realizez ca ma ridic fara ghemotocul de blana ce se odihnea pe mine acum ceva timp, intrebandu ma unde s a dus. Ridic din umeri si pasesc la dus, corpul meu fiind uscat si patat de sangele persoanelor de azi.
Ma uit in oglinda. Par fara emotie, de neclintit. Pornesc apa fierbinte lasand o sa ma curete pret de 20 de minute.
Ies cu un prosop pe mine, inconjurand tot corpul, uitandu ma in dulap cu ce sa ma imbrac.
Ma opresc la o rochie scurta cu un decolteu exagerat, care mi venea bine. Imi placea sa ma fac sa ma simt bine in corpul meu. Am imbracat o asortand o cu o pereche de cizme inalte pana la genunchi cu toc. Parul meu negru il las drept pe spate, facandu mi un smokey eye care ma avantaja. Ochii mei albastri  par plansi si prefer sa ma machiez strident. De parca s ar uita cineva la fata, oricum.
Cobor, luandu mi si poseta dupa mine, fiind obisnuita sa am toate masurile de siguranta in ea.
Il rog pe Roger sa ma duca, soferul, indicandu i adresa. Era ora 9 si am intarziat, dar nu mi pasa.
Am coborat din masina, multumindu i lui Roger ca m a dus, si am pasit increzatoare in curte unde mai multi oameni se distrau. Pasesc in casa, fumul de tigara fiind proeminent in aer, cerand si eu repede o tigara de la cineva. Incep sa o fumez linistita cand imi observ grupul pe o canapea parca uitandu se dupa mine. Ma indrept catre ei, cu tigara in mana, mai multi baieti abordandu ma pe drum dar nebagandu i in seama. Ma asez langa ei, facandu i pe toti sa se uite la mine si sa zambeasca.
-De ce dracu radeti? intreb eu enervata.
Fiecare ridica din umeri si si vad in continuare de treburile lor, dandu mi seama ca s au prajit. La dracu daca n o sa fac la fel.
Ii iau sticla de alcool lui Max din mana si incep sa beau cu gure mari fara oprire, Max uitandu se nervos pe mine. I o dau inapoi pe jumatate goala si mi cer scuze din priviri. Isi da ochii peste cap si chicotesc la reactia lui.

-Nicole, am nevoie si eu, te rog!  tip catre ea ca sa ma fac auzita, moment in care ea se uita la mine, se incrunta si apoi fata lumindandu i se cand isi da seama despre ce vorbesc.

Scoate din poseta un pliculet transparent cu mai multe pastilute si mi l inmaneaza, zambindu mi usor.
Iau din el una, nevrand sa ajung la morga pentru ca am combinat exagerat drogurile cu alcoolul si tutunul. O dau pe gat, fiind gata sa ma distrez. Nu stiu cine organiza petrecerea dar stiu ca era una reusita.

O gramada de persoane isi unduiau corpurile pe ringul de dans, altele faceau baie in piscina cativa dintre ei fiind dezbracati complet iar altii se sarutau si si o puneau de fata cu restul. Dar nimanui nu le pasa. Eram adolescenti, trecuti prin viata, gata sa ne distram.

Si atunci m a luat valul. Euforica si plina de dorinta, m am suit in poala lui Mathias care mi tot facuse avansuri pana acum. Am inceput sa l musc usor de gat, trecandu mi limba dupa, auzindu l cum tremura si apoi geme infundat. Nu se opunea asa ca am continuat. M am ridicat de pe el, luandu l de mana si urcand la etaj, fiind pregatita sa l las sa si tina promisiunea facuta azi in masina.

Am intrat peste o camera care era deja ocupata dar nu mi a pasat pentru ca i am dat afara, avand grija sa incui usa in urma mea.
Ii vedeam ochii plini de dorinta, si stiam ca o sa se intample. Nu voiam neaparat cu el, nu simteam nimic pentru Mathias. Imi doream placerea asa ca asta o sa am.
L am sarutat apasat, oprindu ne cat sa si dea tricoul jos. Mi a desfacut repede cizmele si rochia mi a fost aruncata pe jos, muscandu si buza cand m a vazut doar in lenjerie intima.

Si a dat usor pantalonii jos, ramanand doar in boxeri, ca mai apoi sa ma intinda pe pat tinandu ma de maini. Imi saruta tot corpul, nelasandu ma sa l ating, tinandu ma captiva cu mainile la cap. A coborat usor pana a ajuns la sanii mei, renuntand la mainile mele pentru un moment ca sa mi deschida sutienul.

N am ezitat si mi am dus degetele in parul lui strangandu l usor cand imi saruta fiecare san in parte, facandu ma sa gem. Ii simteam zambetul afundat in pielea mea, si chiar daca eram drogata, prefer sa cred ca sunt constienta si stiu ce fac.

Si a dus mainile mai jos, tragand de chilotii mei, ajungand complet goala in fata lui. Dar nu mi pasa, nu e prima data cand o fac, dar e prima data cu el. Si a trecut mainile peste mine, intrand usor cu un deget, facandu ma sa cersesc mai mult. Nu mai rezistam. A mari viteza, adaugand inca un deget si incercam sa ma abtin sa nu gem asa de tare. La dracu, se simte asa de bine.

-Mathias.., te rog!  l am implorat disperata si am zambit usor cand am vazut ca se apleaca tinand un prezervativ in mana.

Si l a pus repede, parca si el dorindu si la fel de mult ca mine. Era euforic era clar, dar si 100% treaz tot ar fi fost de acord.
M a penetrat usor, gemand la inceput, prinzandu ma iar de maini, tinandu ma captiva. A marit viteza si a inceput sa injure in soapta fiind asaltat de placere. A incercat sa reziste cat mai mult, dar l am simtit tremurand si apoi iesind din mine, scotand un geamat puternic ca mai apoi sa se elibereze in prezervativ. Si a dus iar mana in mine, ajutandu ma si pe mine sa ajung la punctul culminant, fiind obosita si entuziasmata de experienta.

Poate ca era enervant in viata de zi cu zi, dar era al dracului de bun la pat..

Am coborat doar eu, lasandu l pe Mathias sa se odihneasca. Dupa partida de sus, incep sa devin treaza asa ca ma duc sa mi iau ceva de baut.
Dau peste mai multi oameni pe scari beti sau drogati, evrntual amandoua, incercand sa i ocolesc sa nu ma trezesc cu ghinionul ca am voma pe haine.

Imi fac loc printre persoane, ajungand la Nicole care avea o sticla de tarie in mana. Mi a facut cu ochiul cand m a vazut si mi a dat sticla fara sa mi puna intrebari. Am dat lichidul pe gat, simtind cum ma arde, dar prinzand curaj.

M am dus pe ringul de dans unde am inceput sa ma misc pe ritmum muzicii, atragand mai multe perechi de ochi asupra mea. Mi am simtit corpul atins de niste maini necunoscute dar nu mi a pasat asa ca am inchis ochii si am continuat.
Dupa 30 se minute pline de dans, m am dus afara ca sa fumez. Petrecerea incepuse sa si piarda farmecul, intreband pe cineva cate e ceasul zicand aproape 3. Mi am fumat tigara in "liniste" si m am asesat pe jos, gandindu ma daca sa plec sau sa mai stau. Eram pe marginea piscinei, cu gleznele bagate in apa, cand ma trezesc impinsa si uda toata. Am ajuns cu tot corpul in apa, ajungand sa mi ud rochia si parul, machiajul ruinandu se complet. Ma ridic la suprafata si ma uit dupa cine m a impins. Observ un afurisit de baiat beat mort, care incearca sa se miste de jos semn ca el a cazut peste mine si m a facut sa cad in apa.

Ies din apa rece, ducandu ma drept in directia lui, el acum uitandu se in sus la mine.
-Tu gandesti putin? tip eu enervata ca mi am stricat tinuta
   Baiatul se uita nedumerit la mine si apoi inchide ochii, fiind prea afectat de ce dracu a consumat. Dar era frumos, era de a dreptul superb.

Plec de langa el, apa curgand in timp ce mi caut poseta. Il sun pe Roger sa vina sa ma ia urgent si el ma anunta ca ajunge in 10 minute.

Cat timp il astept, imi mai aprind o tigara, stand singura acum pe strada, uitandu ma dupa sofer. Vremea de afara ma face sa tremur avand in vedere ca e sfarsitul lui septembrie si e racoare la ora asta, avand in vedere ca sunt si uda.
  Imi strang mainile incercand sa ma incalzesc cat de cat, dar observ masina venind cu viteza inspre mine.
   Multumesc, Roger!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 22, 2019 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

HypnosisUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum