Messenger

3.8K 82 3
                                    

The best boy
(Dave, Macu, Ricsi, Zsolti)

Ricsi: valaki menjen át Renhez!!!Most!!!
Dave: mennék én de kocsiban ülök és apa nem visz vissza. Valaki más?
Zsolti: megyek én.
Ricsi: kösz! Nem tudom mi fog rád várni és hogy mennyire lesz ki akadva...segits neki. Mi nem tudunk menni. Ja és vigyél neki kaját.

Az ágyamon ültem és sirtam zenét hallgatva amikor hallom hogy valaki csenget. El is felejtettem momdani hogy anyáék elutaztak két hétre szoval egyedül vagyok. Már mentem le a lépcsön amikor eszembe jutott hogy egy bö fazonu maci gatyában és egy green dayos poloban vagyok a hajam meg csak konyban van. Mindegy. Kinyitottam és szembe találtam magam Zsoltival.
-Szia! Hogy hogy itt?
-Jöttelek felviditani. A barom miatt
-öhm köszi...gyere be.
-ja és hoztam mekit. Erre csak mosolyogtam. Kedves töle hogy idejött azért mert Cortez egy köcsög.
-mennyire vagy kibukva? - kérdezte félve rám nézve
-nem nagyon...csak egy kicsit. Igazábol nem is kéne zavarnia. Nem is jártunk. Asszem.
-nézzünk valami filmet az eltereli a gondolataidat.
-jo csak ne valami romantikusat. - mondtam röhögve. Betett valami öldöklös filmet én csináltam popcornt és hoztam le takarokat és párnákat.
Már egy ideje néztük a filmet és tök vicces volt hogy Zsolti szinte az egészet kiparodizálta😂 amikor megcsörrent a telom és megjelent Cortez feje a telomon. Mire bármit is tudtam volna mondani hirtelen Zsolti kikapta a kezembol a telot ed kihangosította.
Beszélgetés:
-Szia Reni tudom hogy haragszol de kidobtam Lisat. - C
-Jo. És? - én
-hát gondoltam akkor átmennék és megbeszélnénk. Mert a buszon nem sikerült valamit befejeznünk... - C
-kösz nem - én
-mi? De kidobtam. Miattad. - C
-Cortez most állj le. - Zs
-te meg miért vagy ott? - C
-mert tudod én nem olyan vagyok mint te. -Zs. És ezzel letette

Arra ébredtem hogy valaki log a csengon. Kinyitottam a szemem és Zsoltin feküdtem akin nem volt polo...1. Miert nincs rajta polo?
2. Ki csönget hajnalok hajnalán
3. Miért feküdtem én Zsoltin
Mindegy. Kinyitottam és ott állt Ricsi, Dave és Macu.
-Jöttünk boldogitani - vigyorogta Dave és már a kanapénál voltak.
-bár látom elvoltál😂😂 -folytatta.
-hülye...amugy képzeljétek. C tegnap felhivott hogy dobta a csajt és jöjjek össze vele.
-és mit mondtál?-kérdezték szinte egyszerre
-mit mondtam volna...persze hogy nemet. Nem ugráltathat kedvére
-szomoru vagy még?-kérdezték
-nem. Már egyáltalán.


Szent Johanna MáshogyWhere stories live. Discover now