chapter 1

24 1 0
                                    

Di rumah (BRG)

"So Yoora bangunlalh"jerit Daera..
"Eee apa masalah kau ni hah? Aku ngantuk lah"geram yoora mamai.. "Weyy dah lbat nk pergi highschool lah woi"bengang Daera
"Rileks ah taera mcm xbiasa plk dtang lambat"sampuk Haera.... "Masalahnya hri ni class Mr.Kai punye class, korang nk kene denda lri satu padang ke?"balas Taera
pula.. "Dh palliwa BRG" jerit Hanna Ra pulak..

Skip di high-school musical
BRG dtg kesekolah and mcm biasa
semua plajar lelaki akan pandang kearah mereka maklumlah BRG ni cantik+hots so ramailah lelaki minat kat diorang tapi diorang xlayan pun [ sombong Gila BRG ni haha] "Weyy tu bukan ka Jaehwan ngan Guanlin ke?Classmate kita? "Ujar Yoora.. BRG pun pandang kearah yg yoora ckap tu... "Dh apa lgi jomlah tolong diorang"balas taera and daera.. BRG pun pergi kearah loker..

Di Loker
"Aku dh suruh kau buat kerja sekolah ni kan? Asal korang xbuat? Tahu xhari ni ada subjek ni?! "marah Rapmons... Suga Dan Jin menumbuk muka guanlin Dan jaehwan.. "Woi berhenti skarang!! "ujar Taera.. "Wow queenka highschool dh smpai lh"ujar BTS serentak.. "Lepaskan diorang lah pabo!! "blas yoora.. "Kau siapa nk hlang kitaorang?"tnya Suga sinis.. "Kitaorang QUEENKA high-school ni and now aq nk korang lepaskan diorang"geram Haera.."Kalau kitaorang xnak kau nk buat ape? "Sinis j-hope Haena terus menumbuk muka jhope adh Jhope terus terjatuh.. BTS terkejut dgn tindakkan Haera.. "Yahh berani kau tumbuk dia dia ha?! "Marah taehyung lalu hndak menumbuk haera tetapi dihalang oleh taera.. "Don't touch my members"ujar Taera lalu menepis tangan taehyung kasar.. "Geng belasah diorang sekarang"arah rapmon.. BRG dgan BTS pon bergaduh manakala guanlin ngan jaehwan hanya mampu melihat sbb dh teruk kena belasah.. "BRG?!  BTS?! STOP IT!!! "arah Mr. Kai BTS and BRG pun stop bergaduh.."pergi pejabat saya skarang!! "Arah Mr. Kai..

Di perjabat,
"Knp kamu semua bergaduh?! BRG korang tu yeoja lpstu bergaduh dgn namja"ujar Mr. Kai.. "Tpi saem BTS buli guanlin dgn jaehwan so kitaorang tlong lah"ujar Daera.. "Perlu Ke smpai nk brgaduh? And BTS knp kamu buli diaorg? Apa slah diaorang dkt kamu hmm? "tanya Mr.Kai.. BTS xjwb pun soalan Mr. Kai tu.. "Now BTS and BRG bermaaf skarang, saya xnak ada pergaduhan di antara korang lgi"arah Mr. Kai
.."Go to he'll untuk bermaaf dgn diaorang!! Girls let's go "blas Daera and BRG pun keluar dri pejabat Mr. Kai tu..

KINGKA 💝 QUEENKAWhere stories live. Discover now