Lisa dan...
Partiye gideceğimi rosé haber verdikten sonra anneme sarıldım ve evden ayrıldım parti 20.00 başlıyacaktı ve ben de 20.37 de orda olmuştum her zaman geç kalırım normal bir şeydi kapıda Rosé ve jimin gelenleri karşılıyordu bana da selam verdikten sonra Rosé un işaret ettiği yere doğru yürümeye başladım orda jennie , jisoo, Jin , suga, taeyang vardı üç kişi daha vardı biri kafedeki çocuk o olmazsa olmazdı galiba diğerlerinin isimlerini bilmiyordum jen ve jisoo nun yanına oturdum jisoo ve Jin yan yana oturuyorlardı jennie nin yanında suga ve onun yanında tae vardı diğerleri de jinin yanında oturuyordu bugün dans salonunda fazla dans ettiğim için yorulmustum ve direk kızların yanına kendimi attım.
Bir anda jimin ve Rosé geldi "oturmaya mı geldiniz" dedi Rosé "hayırdır jimin sen neden mutsuzsun" dedi kafedeki çocuk " jungkook ya dans salonunda Lisa ile çok alıştırma yaptık bu yüzden çok yorgunum " adını sonunda öğrenmiştim jungkook tü neden bu kadar sevindim ki herhalde kafedeki çocuk demek zor geliyordu artık.
Jungkook un ağzından
Ona hep yenicik derdim ama artık jimin hyung da Lisa diyince galiba adıyla seslenme zamanı gelmişti ama salağın önde gideniydi onun yüzüne hocadan azar yedim ...
Ya da benim miydi suç uff. Ben her zaman hakliyimdir neyse....Jimin in ağzından
Rosé mükemmel görünüyordu parti işi Lisa ile konuşurken planlandı ben de şaşırmıştım ama çok güzel olduğu için dayanamayıp parti yapalım dedim ...
Jisoonun ağzından
Jin çok yakın oturuyordu ve hep bana bakıyordu galiba ben de ona
" Jisoo dans etmek ister misin? " Diyen bir çocuk geldi ve ben de şaşırdım yoksa beni kaçırmaya çalışan mıydı
Jin şaşırdığımı fark edince araya girdi
"Onun bir eşi var o benimle dans edecek " diyerek elimden tutup dansa kaldırdı şaşırdım ama sevindim galiba ben jinden hoşlanıyorum ama bilmiyorumÖnce belimden bir eliyle diğer eli ile elimi tutarak slow bir şarkıda dans ediyorduk daha sonra elini belime indirdi ve benim elimi de omzuna koydu çok yakındık ben de bu hareketinden dolayı başımı omuz ve boyun arasına yerleştirdim çok rahattı bu ikinciydi sarilmamiz kulağıma yaklaşarak " seni seviyorum jisoo asla sana zarar gelsin istemiyorum hep benim yanımda ol istiyorum sana sarılmak istiyorum jisoo seni korumak istiyorum" o bunları söylerken ben de sadece tebessüm etmiştim başımı kaldırdım bir şey demeden yaladiğı dudağına bakıyordum o da bana bakıyor ve kendine çekiyordu bir anda korkarak sarıldım öpmesini istemedim herkesin içinde olmasın istedim bana Özel olsun istedim kulağına fısıldayarak" ben de seni seviyorum ve beni korumanı istiyorum Jin ve yapmaya çalıştığın şeyin bana Özel olmasını istiyorum başka zaman " dedim ve başımı kaldırdım bana gülümsedi mutluydum artık bir sevgilim vardı ama hala bir çıkma teklifi almamıştım biraz sabır jisoo biraz sabır....
Lisa dan...
Herkes dans ediyordu jennie suga ile Jin jisoo ile Rosé jimin ile koltukta sadece tae ve jungkook vardı diğerleri de sıkıldığını söyleyip gittiler gerçi ben de sıkılmıştım ama ısrar ettikleri için kaldım
Bir anda yanıma bir çocuk oturdu ve " merhaba güzellik benimle dans eder misin?" Dedi ve ben şok geçirdim çünkü bu bambam di
"Bambam, seni çok özledim iyi ki hemen geldin aynı sınıfa mi aldın" gülerek" evet artık aynı sınıftayız " dedi jungkook bize bakıyordu ben de ona baktım ve bambam baktığım yere bakınca jungkook " oooo bambam kanka naber yaa " filan yaptı çok yapmacıktı ben de şaşırdım çünkü ikisinin arkadaş olduğunu bilmiyordum "iyi jeykey sen napıyorsun ya işte ben de Lisa burda diye aynı sınıfa yerleseyim dedim ve geldim zaten buraya gelmem gerekiyordu ailem yüzünden"
Ben sadece izliyordum bb beni unutmuştu 😞" Bak ben de burdayım ki mağlesef ben de Lisa ile aynı sınıftayım"
" Bir dakika ya niye mağlesef oluyor ki"
" Bambam sen buna bakma bir öğretmen azarindan beni suçluyor beyfendi ki kendi hatası "
" Atma kızım sen hocaya özür dilemeseydin bana da kızmazdi "
"Şimdi tekrar bunu mu tartışıcaz jeykey bey parti deyiz bambam hadi dansa kaldıracaktın beni"
" Hadi gel güzellik"
Jungkook un ağzından
Bambam in lisaya güzellik demesi hoşuma gitmiyordu çok yapmacıktı ben neden şimdi bunu düşünüyorum ki ... Kendine gel jungkook sanane ondan sanane ....
Merhaba güzel insanlar bu bölumde Bu kadar olsun artık beğenmeyi unutmayın teşekkürler herkese 😘😘😘😘😘😘💜💟💜💟💜 bb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kill With Luv ~TAMAMLANDI
ФанфикRosé den ... Ağlıyordum artık buradan çıkmak istiyordum bir adam başıma geldi ve tişörtümün arkasını yırttı Beni bu adam taciz mi edecekti hayır olmasın sakın lütfen Rosé "Jimin yardım et lütfen!!!" Jimin "Bırak onu it herif beni ölür Ama bırak onu...