Ensimmäinen luku

99 3 14
                                    

Okei eli tässä nyt on jatko-osan ensimmäinen luku. Toivottavasti tykkäätte. Tämä luku on omistettu parhaimmalle ihanalle lukijalleni AnzWrites kiitos ihanista kommenteista ensimmäisessä tarinassa! Olen aina jaksanut tehdä lisää, kun olen tiennyt, että joku odottaa niiden lukemista ja uusia lukuja! Käykää lukemassa Toinen maailma ennen tätä tarinaa, jos ette ole lukeneet. Sillä se on ensimmäinen osa tästä tarinasta ja ilman sitä ei kannata lukea tätä kirjaa, mutta hyviä lukuhetkiä, animal-lovergirl kuittaa. Aloitamme taas vähän päähenkilöiden mielten tutkimisella. Tällä kertaa käymme ensin Rosan pään sisällä, jotta tiedämme, mitä hänelle kuuluu.

Rosa:

Herään taas inhottavaan herätyskellon piipitykseen, kun huokaan ja sammutan sen. Katson ympärilleni, kun Jordan virnistää minulle. "Huomenta rakkaani!" Hän sanoo, kun huokaan.

"Tänään on tärkeä päivä Jordan!" Sanon ja nousen ylös sängystä, kun menen vaatekaapille ja otan sieltä itselleni vaatteet tälle päivälle. Hän virnistää nousten ylös ja huokaan.

"Voitko nukkua edes bokserit päällä?!" Kysyn laittaen käteni vyötärölleni." Voitko sinä nukkua alasti?" Hän naurahtaa ja tuhahdan. "En edes unissasi!" Sanon, kun menen kylpyhuoneeseen sulkien oven perässäni." Rakkaani se oli vain vitsi. Ei tarvitse aina olla niin vakava!" Jordan huudahtaa, kun huokaan.

Riisun yövaatteeni ja laitan ne pyykkikoriin, kun tajuan, että tänään on taas myös pyykkipäivä. Menen suihkuun ja annan kuuman veden rauhoittaa minut ja kastella kyyneleeni, kun rauhoitan itseäni.

Jordan sai kirjeen Kilalta, jossa kerrottiin, että kaikki oli toiminut ja he olivat löytäneet Lilian isän. Voittaneet hänet, mutta suurella uhrauksella. Se uhraus oli se, että Rafael sai Lilian itselleen. Muuta Jordan ei minulle kirjeestä kertonut, mutta sain tietää, että uhraukseni ei ollut turha!

Suihkun jälkeen vaihdan vaatteeni ja kuivaan sekä harjaan hiukseni, sitten letitän ne. Katson, että näytän ihan siedettävältä ennen kuin menen takaisin huoneeseen. Katson Jordania, joka ottaa pyyhkeen. "Käyn suihkussa ja puen. Tulen sitten aamupalalle!" Hän toteaa, kun nyökkään.

Menen alakertaan ja alan heti valmistamaan aamupalaa. Paistan munat ja pekonin ja teen kahvin. Otan leivän esiin ja keitän puuron.Kun aamupala on valmista Jordan tulee alas ja viimeistelen pöydän kattaamisen.

"Oikein hyvä rakkaani!" Jordan sanoo, kun hän alkaa syömään aamupalaa ja huokaan helpottuneena.Aamupalan jälkeen hän nousee ylös pöydästä. Hän tulee luokseni vetäen minut itseään vasten.

"Tulen illalliselle rakkaani!" Hän kuiskaa korvaani ja peräännyn, kun tuhahdan. "Olenko palvelijasi?" Kysyn, kun alan korjaamaan pöytää ja hän naurahtaa. "Olet rakkaani. Tämä on sinulle!" Hän sanoo saaden minut hätkähtämään, kun käännyn ja katson kirjettä.

"Se tuli eilen." Hän sanoo, kun katson kirjettä, jossa on kirjoitettu minun nimeni pomon käsialalla. Hän hymähtää, kun otan kirjeen. "Kiitos." Sanon, kun hän nyökkää. "Ole hyvä rakkaani! Nähdään illalla!" Hän sanoo, ennen kuin lähtee. Laitan kirjeen pöydälle sivuun, kun korjaan pöydän ja tiskaan vielä. Pyyhin pöydän ja katson, että keittiö on ihan siisti.

Sitten laitan pyykit koneeseen ja aloitan imuroimaan ja luutuamaan lattioita. Pesen myös ikkunat ja peilit. Laitan pyykit kuivamaan ja pyyhin pölyt. Katson vielä lopuksi, että kaikki on siistitty ja petaan pedin.Muistan kirjeen ja käyn hakemassa sen pöydältä, kun näen, että kirje on avattu. Se on tarkistettu.

Uusi elämäWhere stories live. Discover now