Okei eli tässä nyt on kymmenes luku tästä tarinasta. Toivottavasti tykkäätte! Hyviä lukuhetkiä, animal-lovergirl kuittaa.
Lilia:
Katson, kun Rafael kävelee ulos salista ja ovi menee kiinni hänen perässään.Tunnen kaikkien katseen minussa, kun nousen ylös.
"Minä lähden tyttöjen kanssa sovittamaan mekkoja." Sanon, kun Margaret nyökkää. "Me voimme pitää seuraa vieraillesi!" Margaret toteaa, kun nyökkään." Kiitos!" Sanon hymyillen hänelle.
Katson tyttöjä ja Rosa kuiskaa jotain Jordanin korvaan, joka saa hänet vähän yllättyneeksi, mutta Jordan vain nyökkää. Rosa antaa hänelle poskelle pusun.
Lähdemme tyttöjen kanssa ulos salista, kun he seuraavat minua ja Rosa kävelee vierelleni."Oletko kunnossa?" Rosa kysyy. "Rafaelilla ja minulla on vain vähän vaikeaa juuri nyt." Huokaan ja tytöt hätkähtävät.
"Ei tule yllätyksenä, että hän sai tietää meidän uudesta vihollisestamme." Huokaan. "Ootko sä raskaana?!" Valerie kysyy, kun pudistan päätäni. "En ole vielä, mutta ei puhuta siitä nyt!" Sanon ja tytöt nyökkäävät, kun he seuraavat minua.
Pääsemme vaatehuoneeseen ja tytöt katsovat ympärilleen. "Vau!" Valerie sanoo. "En ole itsekään käyttänyt näitä kauheasti, mutta ne ovat isoihin juhlatilaisuuksiin!" Sanon ja tytöt nyökkäävät, kun Valerie katsoo ympärilleen.
"Olen vaatetaivaassa!" Valerie hymähtää, kun naurahdan."Mekkonne ovat täällä!" Sanon, kun haen heidän mekkonsa.
"Tein nämä, koska minun mielestäni ne kaikki jotenkin ovat teidänlaisianne! Kesti hetken saada ne valmiiksi, mutta se oli sen arvoista! Käykää kokeilemassa niitä!" Hymähdän, kun annan jokaiselle oman mekkonsa.
Valerielle olen tehnyt pinkin prinsessamekon, jota peittävät ruusut ja kaikenlaiset kukat. Se on aivan upea hänen päällään, kun hän ihailee itseään peilistä. Kilalle olen tehnyt vartalonmuotoisen sinisen sydänaukkoisen mekon, joka on täynnä kimallusta. Se on jotain uutta, mutta Kila itsekin näyttää yllättyneeltä siitä, kuinka hyvin se sopii hänelle!Meridalle olen tehnyt vartalomuotoisen vihreän pitsimekon, joka on aivan ihana hänen päällään. Hän katsoo mekkoa ihastuneena.Rosalle olen tehnyt vaaleansinisen mekon, jossa on valkoisia pitsikuvioita hameessa. Se näyttää aivan ihanalta hänen päällään!
Katson tyttöjä hymyillen." Nämä ovat todella kauniita!" Sanon pidätellen kyyneleitäni. "Kiitos Lilia!" Valerie sanoo, kun hän tulee luokseni ja vetää minut haliin. "Mitä vain teille! Teistä tulee kauneimmat morsiusneidot!" Sanon hymyillen.
"Näytä meille häämekkosi!!" Valerie hihkaisee, kun pudistan päätäni hymyillen. "En ennen huomista!" Sanon, kun he kaikki huokaavat!
"No sinusta tulee kaunein morsian koko maailmassa!" Valerie hihkaisee, kun nyökkään ja istahdan vaatehuoneessa olevalle istuimelle."Kiitos." Huokaan ja tytöt istuvat viereeni.
"Oletko varmasti kunnossa?" Rosa kysyy, kun huokaan. "Tiedän, että tämä ei ollut ihan ajatukseni täydellisistä häistä. En kuitenkaan todellakaan halua mennä naimisiin riidoissa." Sanon. "No sitten sinun pitää puhua tästä hänelle nyt illalla!" Valerie sanoo.
"Mitä väliä sillä on?! Sinä joudut pakosta naimisiin Lilia! Ei näistä häistä muutenkan tule kovin kivoja!" Kila sanoo, kun huokaan.
YOU ARE READING
Uusi elämä
FantasyRosan elämä on muuttunut, kun hän on osa laumaa. Hän kamppailee tunteitansa vastaan Jordanin kanssa, joka tekee asiasta todella hankalaa. Rosa ei halua myöntää tunteitaan Alphalleen, koska hänen takiaan Rosan elämä on muuttunut kokonaan! Hän yllätt...