Нүдэн дээр гэрэл тусан нойрноосоо сэрэв.
Бас л ганцаараа...бүр дасчхажЭнэ өрөөнд ингэж сэрэхээс залхаж байна. Жэксон ахиад л алга . Яагаад заавал ингэж амьдрах ёстой юм бэ?.
Хэрвээ би Жэксон гэдэг хүнээс салчих юм магадгүй жаргалтай амьдрах байх.
Ингэж бодож суухдаа өөрийн эрхгүй уйлчхав. Яагаад би ийм хүнтэй гэрлэчихсэн юм болоо?гэж өөрөөсөө өдөр бүр асууна.
Яагаад гэвэл хайртай учраас...
Намайг ингэж зовооно гэж мэдээгүй учраас .------------------------------------------
Гал тогоо ортол Жэксон жижигхэн цаасан юм бичсэн байхыг хараад урдийх шиг ээ 'хайртай шүү үнсэе ' гэж бичсэн байх гэж бодон баярлан хартал'
'орой зөндөө хүн ирэх болохоор гэрээ сайн цэвэрлээрэй аан бас хүмүүс ирэнгүүт өрөөнөөсөө гарч болохгүй шүү'
Энийг уншаад миний зүрх хэдэн хэсэг тасрах шиг болов.Яаж ингэж хэлж чадаж байнаа.
Би одоо хорин гурван настай. Их сургиулаа өмнө жил төгссөн . Бид гэрлээд гурван жил болж байна.Эхний хоёр жил бид сайхан байсаан...харин энэ жилээс бид хөндийрч эхэлсэн. Яагаад ч юм тэр урьдийхаасаа тэс өөр хүн болчихсон.
Намайг юм асуух үед дандаа үл тоон, болзоонд ч явахаа байсан.
Би түүнээс салмаар байгаа ч түүнд хэтэрхий их хайртай болчихсон.Тэр намайг өөртөө хэтэрхий их дасгачихсан...
Гэрээ цэвэрлэж дуусаад хайрын кино үзлээ.
Тэр киног үзэхэд Жэксон бид хоёрын анх танилцаж байсан үе шиг байлаа.Даанч хамгийн сүүлд нь эмэгтэй нас бараад дуусдаг нь муухай санагдлаа.
Тэр залуу үнэхээр тэнэг яаж тийм сайхан бүсгүйг хайрлахгүй байж байж үхсэнийхан дараа ингэж
Харамсаж суух гэж .Орой Жэксон ирж миний амар амгалан байдлыг алдагдуулж баахан хүмүүс авчрав.Жэксон намайг дээш гаръя гэж харцаараа хэлэв .
Би ч түүнийг дагаад дээш гарав.Жэксон:И Юонху өрөөнөөсөө
битгий гараарай. Би өнөөдөр найзуудтайгаа уух учраас битгий саад болоорой.Би:Сая зөндөө эмэгтэй хүн байсан.
Жэксон:Тэднээр зүгээр л архи хундагалуулна.
Би:итгэхгүй байна.
Жэксон:И Юонху!Чи өөрийгөө юу гэж бодоод байгаа юм.
Би:Би чиний эхнэр
Жэксон:Ха чи миний эхнэр гэнээ. Тэгвэл яг одоо салчихъя.
Салхи салхилахад унасан навчис чичрэх юм.
Давлагаа давалгаалхад далай тэнгис чичрэх юм.
Хайр минь дууссан ч гэсэн би чичирч үлдэнэ.
Нулимсыг минь харвал хараагүй дүр үзүүлээрэй
YOU ARE READING
~if you do~
FanfictionХэзээ нэгэн цагт чамтай өмнөх шигээ жирийн харилцаатай болно гэж бодсон ч миний амьдрах хугацаа дуусчихлаа.