3

64 13 0
                                    


                  ~🍑🍑🍑~

Энэ дууг сонсоод Жэксонд үгээр хэлэхийн араггүй хачин мэдрэмж төрж байсан билээ.Гунигтай бас,харамсан.Жэксон анхандаа итгээгүй Юонхуг эмч нартай хувилдаад. түүнээр тоглож байна гэж бодсон даанч тийм байгаагүй .

.........................................

Тэр өдрөөс хойш удаан хугацаа өнгөрч. Энэ хугацаанд Жэксон Юонхуд ямар их хайртай байснаа ойлгосон . Түүнийг хөөж явуулсандаа , дандаа хүйтэн харьцдаг байсандаа маш маш их харамсаж байна . Хөөж явуулсны дараа ямар их даарч , ямар  их гомдож , ямар их уйлсныг нь бодож ч чадахгүйнэ. Яаж тийм хүйтэн сэтгэл гаргасандаа гайхаж байна .Түүнийг хөөж явуулаагүй байсан бол ядаж нэг сар ч болтугай хамт байх байсан гэдгээ бодохоос ч  аймаар .

Түүнийг санаад үхэх гээд байсан болохоор  хуучин өрөөрүү нь орлоо.

Ортол өөдөөс тоосонд дарагдсан боловч яг хэвэндээ  угтаж авав.

Жэксоны талаас

Тэрний өрөө лүү ортол түүний үнэр сэн хийв.Энэ үнэрийг ямар их санаа вэ?
Орны хажуул байдаг шүүгээн дээр бидний хурмийн зураг,анх танилцаж байсан үеийн зураг байв.Хайртынхаа царайг  харалгүй ямар их удаа вэ?

Яагаад бидэнд тусдаа өрөө байгаа вэ? гэвэл хөндийр ч
Эхлэх үедээ хэрэглээгүй өрөөгөө янзлаад өрчихсөн юм.Тэрнийг явахад ямар их баярлаж байснаа одоо ч санаж байна . Би яг тэр үед галзуурсан байсан байхаа.

Шүүгээг онгойлгон үзтэл тэрний минь эд хэрэглэл бас 'Тэмдэглэлийн дэвтэр ' байв.Тэр дэвтэрийг хараад сонирхолтой санагдан аван дэлгэлээ.

                                    ):Заяа:(

~if you do~Where stories live. Discover now