Seznámení

14 0 0
                                    

Ahoj! Jmenuju se Casey, je mi 17 let a chodím na pedagogickou střední školu. Mám nejlepší kamarádku Emu, Natálii a Lucku.
Ema má dlouhé hnědé vlasy, je energická a dokáže vždy dobře poradit.
Natálie si často barví vlasy (většinou fialovou), sleduje anime a oběma se nám líbí tmavovlasí vysocí kluci.
Lucie je hyperaktivní, má ráda duchařiny a neumí přiznat to že se zmílila.

Teď už k samotnému příběhu.

,,Dnes má přijít ten nový učitel" řekla jsem zamyšleně, hledíce do učebnice přírodopisu. ,,Mhm" odpověděla mi Ema, která zrovna dojídala sušenku.
,,Jak se vlastně jmenuje?" zeptala se Natka. ,,To nevím, ale prý bude učit tělocvik a přírodopis, co myslíte bude hezkej?"
,,Doufám že že jo.... a mladej, tmavý vlasy, vysokej..." zabásnila Natka. Ema se začala pokoušet něco říct, ale přes plnou pusu sušenky jí nebylo rozumět. ,,A taky aby byl hodnej a nemlátil nás za to, že před hodinou nebudem mít připraveno" dodala Lucie. ,,Jmenuje se Masko a ano má tmavý vlasy" řekla Ema, když konečně dožvýkala sušenku.

,,Super!" práskla jsem učebnicí o jídelní stůl. ,,Měli bychom už jít ať ho nezmeškáme!" Všechny jsme vstaly a utíkaly do učebny přírodopisu. S Natkou jsem si natěšeně sedla do zadní lavice a čekala na zvonění.
Zvonek konečně oznámil hodinu a celá třída ztichla.
Do třídy vešel nový učitel....

V naší třídě se rozhostilo ticho. Takové tady bylo naposledy na začátku roku kdy skoro nikdo nikoho neznal a bál se seznámit. Vyjímkou jsem byla já a Ema, my jsme spolu chodily na základku.
Ticho učitele zřejmě potěšilo, tak začal.
,,Dobrý den třído, jmenuji se Masko Livij, ale vy mi budete říkat Masku.
Taky Vás budu oslovovat jmény. Jak Už asi víte budu učit tělocvik a přírodopis....

Přestala jsem poslouchat. Kolik mu tak může být? 19? Opět jsem na něj začala civět. Jeho krásné černé vlasy se hýbaly ve větru z otevřeného okna. Na kluka byly vlasy docela dlouhé, po krk. Jeho kulaté brýle nebyly dioptrické. Spíše mi připadalo že je má jen na okrasu. Taky že mu slušely.
Už od pohledu bylo vidět že má rád černou a podle mě i červenou barvu.

,,Poslucháš to vůbec?" drkla do mě Natka. ,,Jo... jo poslouchám," řekla jsem trochu rozpačitě, protože mě vyrušila z mého zamyšlení.
Učitel ukončil svůj výklad a v tu chvíli zazvonilo. Zase jsem s sebou trhla, jelikož jsem o něm do konce hodiny nepřestala přemýšlet.
Hned co učitel odešel ze třídy začalo se o něm šuškat.
A my nebyly výjimkou.
,,Docela fešný učitel co?" Přišel Michal k naší lavici.
,,No.... ne nelíbí se mi" řekla jsem Michalovi, protože jsem nechtěla, aby věděl kdo se mi líbí. Ale musím přiznat že Michal nebyl jeden z těch namyšlených frajírků že třídy. Bohužel byl o dvě hlavy větší než já, takže jsem vlastně mluvila do stropu.
A co Tobě Natko? ,,Hm, jako vysokej je..."- to já jsem taky a nikomu se nelíbim, přerušil ji Michal. Pousmála jsem se. Rozhovor nám přerušil zvonek. Posmutněle jsem se podívala do rozvrhu. Matematika.

,,Eeee matiku nesnáším, navíc dostaneme opravené třičtvrtěletky."
,,Neboj po matice je tělocvik" zasmála se Lucie, protože jako jediná uměla rozpoznat kdo se mi líbí.
A měla pravdu matika uběhla jako voda a před námi byla hodina tělocviku. Ale ono to vlastně probíhalo jako přírodopis, celou hodinu jsem na něj civěla. Opět zazvonilo a my začali vycházet z tělocvičny.

,,Casey?" Zavolal učitel moje jméno...




Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 29, 2019 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

TEACHER Kde žijí příběhy. Začni objevovat