Duben

4 1 0
                                    

  Duben je ten nejdůležitější měsíc v mém životě,protože budou přijímačky. Upřímně moc se neučím. A hodně se bojím. Všichni mi říkají, že to dám jako nic, ale moc si nevěřím.
   Jsem z toho celá nezvózní vůbec nevím co čekat. S kamarády si ze sebe děláme srandu, že půjdeme zametat ulice v Plzni.
    Když jsem jela na přijímačky do Plas tak jsem byla docela v pohodě chodila jsem tak totiž na přípravné kurzy. Hodně to pomůže se sžít s novým prostředím. Všichni kamarádi mi drželi palce. Je hrozně super mít takové skvělé kamarády. Když jsem jela na druhou školu tak jsem byla víc nervózní, protože táta mi tam neodvezl bála jsem se, že to nestihnu, ale vše bylo v pořádku. Napsala jsem oba termíny jak nejlépe jsem mohla. Teď už jen čekat dva týdny na výsledky. Můžu vám říct, že to byli dva nejhorší týdny v mém životě.
    28.4 2019 odeslal cermat výsledky školám a školy do dvou dnů musí zveřejnit. Někteří měli napsáno že jim to zveřejní 29. 4, ale já měla že výsledky zveřejní až 30.4, byla jsem celá vyklepaná. Ale 29.4 jsem celý den koukala na ty školy jestli tam nejsou výsledky. Do školy mi prošla SMS od mamky a tam bylo že mi na SOUE vzali, ale víc jsem chtěla do Plas takže pořád jsem byla sklesla. Už bylo odpoledne a pořád nic byla jsem smířená s tím že výsledky tam dají až další den, ale najednou jsem aktualizovala stránku a tam byli výsledky. Ty vteřiny před tím byli neuvěřitelné já se klepala, zároveň jsem byla už šťastná že to budu vědět. Když se mi stáhl soubor tak jsem hledala číslo nejdřív jsem ho, ale nemohla najít a pak jsem ho našla. Číslo 301 s celkovým počtem bodů 90 bylo na 10. místě a vedle toho bylo napsáno PŘIJATO ! Já ječela tak že to muselo být slyšet až do Prahy. Byla jsem nejšťastnější člověk dostala jsem se na obě školy a samozřejmě jsem si vybrala Plasy. Teď už jen úspěšně dokončit devátý ročník a vzhůru na střední poznávat nové lidi a prostředí. 1.9 2019 nastupuji do prváku do Plas na obor Agropodnikání.
    Byl to velmi náročný měsíc hlavně po psychické stránce,ale už je to za mnou a všem kteří jste udělali přijímačky gratuluji a kdo je budete dělat neříkám že to je jednoduché, ale jistě to zvládnete. Hodně štětí...

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 29, 2019 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

2019Kde žijí příběhy. Začni objevovat