İmkansız Aşk

56 3 0
                                    

Evet onu seviyordum.Ama bunu kimseye söylemedim.Utandığım için veya arkadaşlarımın ona söyliyeceğinden korktuğum için de değil.Sadece aşk iki kişi arasında yaşanması gerektiğini düşündüğüm için. İlla birinin dediği ile sevgili olmamızı istemiyordum. Onun bana gelip söylemesini istiyordum ve hergün kendime '' Güçlü olmalıyım '' diyordum. Onunla aynı sınıfta okuyoruz. Haa bu arada adını söylemedim adı ''Hüseyin Furkan '' bu çocuğu gerçekten çok seviyorum yani hayatım bile diyebilirim. Birgün onu uzaktan uzağa keserken o da bana baktı ama bu anlık bi bakış deildi bakışmamız yaklaşık 7-8 dakika sürdü . Daha sonra teneffüs zili çaldı tam kantine inecektim ki kolumdan birinin tuttuğunu farkettim. O idi Hüseyin Furkan  bana '' Konuşabilir miyiz? '' diye sordu . Ona '' Tamam '' diyerek cevap verdim. ''Bugün öğleden sonra evinin önünde bekliyeceğim sana bir süprizim var '' dedi. O kadar çok heycanlandım ki eve gidince deliler gibi dans ettim . Daha sonra '' ehem ehem tamam ya hazırlanmam gerek '' diyerek hazırlanmaya başladım . Dolabımı açtım beni nereye götüreceğini bilmediğim için sade birşeyler giymem gerektiğini düşündüm . Dolabımdan Deri taytımı , üzerine bol bir tişört , deri bir ceket giydim. Saçlarımı düzleştirdim, hafif rimel,eyeliner,parlatıcı sürdüm . En sonun da '' İşteee hazırım '' dedim . hüseyin Furkan beni aradı ve '' hadi bekliyorum '' dedi . Bende '' tamam '' dedim . Aşağı inerken birde ne göreyim...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 27, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İmkansız AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin