Джимин

3.3K 57 48
                                    

Гледна точка на Йерин

Днес ще ходя на екскурзия със съучениците си. От части съм много развълнувана, но има нещо.... нещо притеснително във всичко. Понеже екскурзията е с една нощувка, ще трябва да спим по двойки и не знам с кого ще съм в стая.

Така де.... Автобуса скоро тръгваше и всеки трябваше да си намери място. И понеже малко закъснях, всички места бяха заети. Пардон, не всички. Имаше две свободни.
Едната беше до най-миризливото момче от класа ни, да не кажа и от училището, а другото място беше до момчето, отгледано със златна лъжичка в устата. Дами и господа, представям ви принц Джимин.
Този лигльо ме тормози от първи клас. Първо бях дебела. За малко да развия анорексия заръди него. После бях клечка, а сега съм била задръстенячка, понеже съм още девствена. Абе... няма значение. Вече не му се връзвам на думите и пучти не го отразявам.

Та.... Накрая реших да седна до Джимин, защото не ми се искаше да мириша на мърша идните две седмици. Понеже Джимин беше обърнат към прозореца, със слушалки в ушите, ме забеляза чак когато седнах до него.

Джимин: Какво правиш?

Аз: Седя.

Джимин: Разкарай се!

Аз: Пф... Аз теб ще слушам.

Ако се опитваше да ме изплаши, не му се получи.

Джимин: Ако не се изместиш....

Аз: Ще? Нищо! Нищо не можеш да ми направиш. Няма да ти позволя.
Не съм същата Йерин.

Джимин: Не ме предизвиквай! Ще те накарам да....

Не ми се слушаше и затова си сложих слушалките, усилих си музиката на макс и затворих очи.
По някое време съм заспала.

***

Изведнъж се събудих от.... от сън, който не съм си и помисляла, че ще сънувам, а именно мокър сън със.... Джимин.

И в същият момент се замислих.....
Дано да не съм бълнувала на сън.

Огледах се и забелязах, че Джимин също е заспал. Изглеждаше супер сладко. Жалко, че е такъв боклук.
По едно време госпожата каза, че скоро ще се слиза.

След около 15 минути пристигнахме и всички слязохме.
Събрахме се около госпожата и зачакахме да разберем кои са двойките по стая.

BTS ...+Where stories live. Discover now