Τότε ήταν που είδα τον Κώστα να πέφτει νεκρός δίπλα μου και τους αστυνομικούς να εισβάλουν στο χώρο .
Τότε όμως είναι και που έχασα το φως μου ,τα πόδια μου κόπηκαν και το αίμα μου πάγωσε .Τότε είναι που ο μπάσταρδος τελευταία στιγμή πυροβόλησε την Αλίκη .
Έτρεξα γρήγορα κοντά της πριν πέσει κάτω και την έλυσα από τα σχοινιά που ήταν δεμένη .Φώναξα γρήγορα έναν αστυνόμο και αυτός κάλεσε το ασθενοφόρο.
Στέφανος:«Αγάπη μου κρατήσου σε παρακαλώ. »της είπα και την φίλησα στο μέτωπο .
Με κοίταξε με αυτά τα ταλαιπωρημένα και μισάνοιχτα μάτια που μου σκλαβώνουν την καρδιά .
Αλίκη:«Στέφανε εγώ .....»πήγε να πει ξεψυχισμένα αλλά την διέκοψα .
Στέφανος:«Σςςςς μωρό μου .Εσύ είσαι ένας άγγελος .Είσαι τόσο ξεχωριστή και μοναδική .Θέλω να σου πω κάτι σημαντικό που έπρεπε να το είχα κάνει χρόνια τώρα. Από καιρό ήθελα να σου πω αυτά τα λόγια, αλλά δεν έβρισκα τον τρόπο. Η στιγμή αυτή αισθάνομαι ότι είναι η καταλληλότερη.Τώρα που θέλει να μας χωρίσει ο θάνατος . . Μου είναι δυσκολότερο να στο πω τώρα που ξέρω ότι κινδυνεύει η ζωή σου εξαιτίας μου.Ξέρω ότι μετά από αυτό δε θα έχω να κρατήσω τίποτα για μένα. Θα έχεις διαβάσει την ψυχή μου, θα έχεις δει τα συναισθήματά μου.. μπορεί να μην τα καταλάβεις,μπορεί να σου φανούν αστεία, μπορεί να φοβηθείς,μπορεί να σε φέρω σε δύσκολη θέση.Μπορεί,μπορεί,μπορεί... Τα λόγια μου μπλέκονται σαν κουβάρι, η καρδιά μου χτυπά και η αναπνοή μου κόβεται με κάθε σου βλέμμα .Έχω όμως την ανάγκη να ξέρεις τι νιώθω για σένα και αυτήν την φορά να τα ακούσεις από μένα.. Από την πρώτη στιγμή που παίξαμε μαζί ,που τσακωθήκαμε, που ζήσαμε χαρούμενες και δυσάρεστες στιγμές κατάλαβα πόσο υπέροχη και μοναδική είσαι .Στην αρχή τα αισθήματα μου ήταν φιλικά . Μέρα με την μέρα συνειδητοποιούσα ότι μού άρεσες όλο και πιο πολύ. Τα αισθήματά μου απ'το τίποτα άρχισαν να πολλαπλασιάζονται.Είμαι τρελά ερωτευμένος μαζί σου . Η παρουσία σου μού ήταν απαραίτητη ώστε να είμαι ευτυχισμένος ,να ζω ,να αναπνέω . Κάθε φορά που σε βλέπω νιώθω,νιώθω.. είναι απερίγραπτο αυτό το αίσθημα. Κάθε λεπτό, κάθε δευτερόλεπτο έστυβα το μυαλό μου να βρει τρόπους για να σε πλησιάσω σε ερωτικό επίπεδο και να σου μεταφέρω όλα μου τα συναισθήματα . Αυτά που νιώθω για σένα δεν είναι ένα απλό "μου αρέσεις", είναι πολλά περισσότερα. Είσαι τα πάντα για μένα. Δεν μπορώ να εξηγήσω γιατί είσαι τόσο ξεχωριστή ή γιατί σου έχω δώσει τέτοια σημαντική θέση στην ζωή μου-ούτε κι εγώ το ξέρω!Ένα πράγμα ξέρω και μπορώ να σου πω: Η παρουσία σου με κάνει ευτυχισμένο.Η απουσία σου μπορεί να με βυθίσει στην θλίψη..Όπως ένα γαμημένο μήνα τώρα . Αυτά κι άλλα τόσα θέλω να σου πω..Θα μπορούσα να γεμίσω σελίδες ολόκληρες μιλώντας για ΣΕΝΑ..! Θα ήταν άδικο για σένα να μην ξέρεις ότι ένας άνθρωπος σ'αγαπάει και σε νοιάζεται τόσο πολύ και να νομίζεις ότι σε μισώ ή σε θεωρώ μία πουτάνα. Δεν ισχύει τίποτα από όλα αυτά .Ποτέ δεν πίστεψα αυτά που είπα. Τα είπα πάνω στο θυμό μου ενώ με διακατείχε ο εγωισμός μου.. Ήταν εγωιστικό να τα κρατάω μέσα μου και συ να ζεις μες την άγνοια αλλά δεν μπορούσα να χαλάσω την φιλία μας χωρίς να ξέρω ότι και θα εσύ νιώθεις κάτι ερωτικό για εμένα .Φοβόμουν τις συνέπειες .Φοβόμουν την απόρριψη .Φοβόμουν μην σε χάσω και τώρα τρέμω στην ιδέα ότι κάτι θα πάθεις.Υπάρχουν πολλά πράγματα τα οποία δεν γνωρίζεις...για παράδειγμα δεν γνωρίζεις ότι αν δεν είσαι εσύ καλά,δεν είμαι ούτε κι εγώ!!!Ακόμα κι αν ήθελα να σε ξεχάσω-που δεν θέλω!-δεν μπορώ τόσο εύκολα.. δεν ξέρω τι άλλο να σου πω για να σε πείσω.... αλλά αξίζει πραγματικά να ζήσεις και στο υπόσχομαι δεν θα σε αφήσω πότε ,δεν θα σε ξαναπληγώσω .Θα είμαι διπλα σου και θα ενώσω τα κομμάτια σου που διέλυσα.Τρέμω με την ιδέα ότι θα σε χάσω ,ότι δεν θα ξανά δω το χαμόγελο σου ,τα μάτια σου .Δεν θα ξανά ακούσω την φωνή σου ,δεν θα με ξανά βρίσεις .Θα κάνω τα πάντα για εσένα . Μόνο μην με αφήσεις σε παρακαλώ ζωή μου .»της είπα ενώ χωρίς να το καταλάβω δάκρυα έτρεχαν από τα μάτια μου .
YOU ARE READING
Friends with benefits ?
Teen FictionΣτέφανος & Αλίκη Γνωρίζονται από μικρά παιδιά .Μεγάλωσαν μαζί καθώς οι γονείς τους είναι οικογενειακοί φίλοι .Είναι κολλητοί και αγαπάει ο ένας τον άλλον χωρίς όρια .Μεγάλωσαν και τα συναισθήματα τους άλλαξαν .Από φιλικά έγιναν ερωτικά. Μπορεί και...