Capítol 1 "Tot comença"

10 2 8
                                    

Hola, primer deixeu que em presenti, em dic Johnatan, visc a un barri qualsevol, al nort de Chicago. Desde petit, he estat interesat en una fundació que es fa dir "la fundació SCP. A part de les multiples pàgines web i algunes aplicacions, no hi ha més informació que corrobori la seva existència. Es més, de fet neguen la seva existència en les seves pàgines web més generals, però he estat investigant i al llarg de la historia hi han hagut casos "paranormals" que coincideixen amb algunes descripcions i/o informació d'aquesta fundació. He estat buscant tota la meva vida, una manera de contactar amb la fundació, amb la verdadera, un dia a Internet, investigant sobre això, hi havia una imatge amb un codi desconegut que transmitia algun missatge ocult. Vaig estar investigant tots els dialectes coneguts, d'ara i de l'antiguitat, desde els jeroglifics Egipcis fins a alguns idiomes asiàtics d'ara (sigle XXI). Després de tres anys d'investigació vaig trobar que era un codi binari, però ningú s'havia molestat en intentar desxifrar-lo, es normal, aquesta imatge era la última de totes relacionades amb la búsqueda d'aquesta fundació a Internet. Per ser exactes la número 2.773, i clar, no crec que ningú s'hagi molestat en mirar 2.773 imatges. Vaig intentar buscar-la perquè sortís de les principals però no hi havia ninguna manera de trobarle a no ser que fos de la manera anterior. Vaig intentar contactar amb el seu autor, pero l'única informació que donava la imatge era "anónim". Llavors vaig començar a desxifrarla, eren coordenades, llavors vaig acabar el desxiframent i...

Les croniques de Johnatan.Where stories live. Discover now