La localització secreta

5 1 0
                                    

Vaig acabar de desxifrar les dades de localització i llavors vaig fer servir el mapa d'internet introduint les coordenades. Hi semblaben haver unes instalacions camuflades em va costar dos hores trobar-les fins que vaig veure una entrada fortament blindada, amb comportes de el que semblava ser, titani, ningú fa res de titani a no ser que  en aquella zona, semblava estar fortament camuflada, per això em va costar tant de temps trobar-les. La fundació es trobava en una illa, a prop de (inf. eliminada).
Vaig buscar vols per arribar a aquella zona, però ningú  hi passava per allà, vaig parlar amb línies de vol, i em van assegurar que aquella zona era completament desèrtica i que ningú l'havia explorat, per la senzilla raó de que estava deserta. I literalment, estava al cul del món, al mig de l'oceà, a prop de (inf. eliminada). Vaig decidir buscar una forma d'anar-hi sol, ja que no volia que ningú descubrís la fundació (era un secret) i per una altra part, si descobréssin que havia avisat al món d'aixó. Em matarien res mes veurem, i qui fos que anes amb mi també... Llavors vaig estar pensant durant tota la nit de com podia arribar a aquella illa desèrtica. Fins que vaig recordar que el meu pare tenia un helicópter abandonat, dins un hangar vell i oxidat a l'aeroport de Chicago. Llavors, el dia següent vaig agafar el meu cotxe i hem vaig dirigir cap a l'aeroport, com tenia el helicòpter abandonat, i el hangar oxidat, no hi havia res de valor per a ell. Es més, de fet, volia desfer-se d'aquell helicòpter pel simple fet de que amb els diners que guanyava a la seva empresa d'accions, es podia permitir fàcilment un helicòpter de luxe. Sabia que hauria de parar a repostar la gasolina, ja que per la increible distància que havia de fer, es necessitava una gran quantitat de conmbustible. El helicòpter no estava massa destrossat excepte per la pintura que li faltava i algunes abolladures junt amb vidres trencats i la falta de combustible. Amb els diners que tenia, part d'algunes compensacions del meu pare per treballar a la seva empresa durant cinc anys, vaig trucar a una empresa que es dedicava a convertir vehicles aeris abandonats a aptes per el vol. Quan van venir, els hi vaig pagar lo debut i es van posar a treballar, van estar pràcticament tot el dia treballant, ja que hi van sorgir alguns petits problemes amb el motor al intentar engegar-lo. Quan van acabar els hi vaig donar les gràcies i llavors em vaig anar a casa, jo també estava cansat, perquè els havia ajudat bastant. Vaig estar investigant amb el mapa per el meu gran viatge i em vaig anar a dormir però vaig trigar quatre hores en adormint-me, pensant en la gran aventura que m'esperaria demà...

Les croniques de Johnatan.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora