Pov. Mira
Mă trezesc din cauza alarmei mele idioate și văd că este ora 6 și trebuie să mă duc să mă antrenez. Mă îmbrac cu
Si mă duc la subsol in cămera de forță. Am uitat sa va spun că eu nu mai am părinții pentru că au murit când avem 10 ani și fratele meu 11 ani , na viața csf ncsf. După o oră de antrenament mă duc să mă spăl și să îl trezesc pe Derek. După duș mă îmbrac cu
Si îmi fac părul asa
Oi fi tocilara dar prima zi de școală mă îmbrac și eu normal. Mă duc în camera lui Derek să-l trezesc. Când intru in cameră îl găsesc în picioare și îmbracă.
E: Neața ! De ce ești treaz la ora asta?îl întreba.
D: Neața ,pai am pus alarma mai devreme că sa mă trezesc sa îți fac o farsă, dar nu a mers și na.
E: Bine . Te aștept jos la masa că întârziem.
După conversația mă cu frati-miu m-am dus în bucătărie sa fac micul dejun. Am mâncat și m-am dus în garaj sa îmi iau mașină pentru școală pentru că dacă le i-au pe celelalte o sa dau de bănuit și na. MașinaȘi am plecat la închisoare pardon școală. Când ajung mă întâlnesc cu Ana Bff-ul meu.
A:ce faci fato? Cum de nu ai venit îmbrăcată că de obicei?
E: Bine la închisoare. Nu am venit că de obicei pentru că este prima zi de școală și m-am gândit că pot veni normal. Ce se mai întâmplă la mafie?
A: Nimic deosebit doar niste transporturi da arme și droguri. Plus că avem prospături.
E: Bine ! Atenție curvă la orizont ! Și după ce spun asta vine curva de Lila.
L: ...............
CITEȘTI
Tocilara sau Bad girl
ActionMira Rose este o fata de 17 ani care participă la curse ilegal și are Mafia Rose .