Nici nu stiu ce a fost in mintea mea cand am acceptat. Venus ma privea de parca urma sa se arunce asupra mea. Ceea ce si cred ca astepta de fapt. Puteam sa imi aud inima cum bate puternic in piept, in toata camera se auzea doar cum respiram greu. Ochii lui Venus ma analizau atenti, cred ca ar fi vrut sa aiba vedere cu raze X la acel moment... Am putut simti cum mana ei urca pe umarul meu. Atingerea era una usoara , asemenea unui fulg. Mi-a cuprins usor barbia cu palma si m-a sarutat pe frunte, spunandu-mi:
- Nu e momentul si nici locul potrivit pentru asta acum.
Poftim?! Ma atingi asa, ma starnesti si acum imi spui ca nu e momentul? Cred ca m-am udat putin din cauza ta. Se ridica de langa mine, tragandu-ma si pe mine de brat.
- Haide, sa mergem.
- Stai, unde mergem? O intreb eu, privind-o putin confuza.
- Plecam de aici, a venit prea multa lume si nu-mi place. Prea multi ciudati.
- Oooook. Spun eu, stiind ca daca incep sa ma contrazic cu ea, tot eu voi iesii in dezavantaj. Coboram, trecand val-vartej pe langa grupul din pricina caruia am ajuns sa ne tinem de mana. OOOH SHIIIT! Ne tinem de mana, deabia acum observ!
Iesim din vila fetei, fara ca macar sa o anuntam ca plecam. Venus continua sa ma stranga de mana, privind in jur.
- Haide, masina mea e parcata pe o straduta, aproape.Masina ei ?!? Are de gand sa ma rapeasca ?!
Deodata ii dau drumul la mana, spunandu-i :
- E ok, o sa iau un taxi.Iar in momentul in care dau sa ma intorc, ea ma cuprinde usor de mijloc.
- Unde crezi ca pleci ? Chiar credeai ca o sa te las sa urci intr-o masina cu un mos baut care probabil vrea sa te violeze in prima padure prin care treceti ?
- Oh, haide, exagerezi acum! Nu mi s-a intamplat niciodata asa ceva !
- Unei fete i s-a intamplat! Nu fi incapatanata, mergi cu mine!
- Dar si tu ai baut. Ii raspund eu.
- Am baut doar doua beri, nu am nici pe dracu!
- Ahaaaam...
- Promit ca voi fi atenta. Imi strange usor mana intr-a ei ceea ce ma determina sa accept. Si nu mai pot face nazuri, dupa tot circul pe care mi l-a facut in camera mai devreme.
Urcam in masina ei, punandu-mi centura. Ea porneste motorul si plecam de acolo.
- Vrei sa dam o tura de oras sau vrei sa te duc acum acasa? Ma intreaba ea.
- Hai sa dam o tura de oras, ii raspund eu, fara sa stau prea mult pe ganduri. Imi place sa ma plimb noaptea prin oras, iar in masina nu are ce rau sa mi se intample. Sper.
Se pare ca raspunsul meu e unul multumitor pentru ca imi zambeste. Ne oprim la semafor si simt cum mana ei imi atinge usor piciorul. Nu ma strange sau ceva, pur si simplu o tine acolo, intr-un loc, fara sa o mute mai sus. Eu nu spun nimic. Nu ca m-ar deranja sau ceva, este o senzatie placuta.
Semaforul se face verde si plecam de pe loc. Simt o tensiune intre noi. Poate pentru ca nu stim nimic una despre cealalta? Hmmm, cred ca ar trebui ca eu sa sparg gheata, asa ca o intreb:
- Si tu cum ai ajuns la petrecere?
- M-a invitat o prietena. Plus ca nu aveam de gand sa stau acasa in seara asta.
- Oh, inteleg.
Zici ca am jucat fazan si m-a inchis cu "restaurant".
- Dar tu? O cunosteai pe tipa care a dat party-ul?
CITEȘTI
My Sweet Little Slut
RomanceAtunci cand totul porneste de la o simpla provocare si trebuie sa joci dupa regulile inamicului care te are la degetul mic