20

920 37 15
                                    

Sfaturi random pentru fete:

• Zâmbiți cât mai des.

• Fiți cât mai naturale, nu vă dați cu tone de machiaj.

• Țineți-vă spatele drept.

• Dacă aveți dinții îngălbeniți, folosiți în loc de pastă de dinți bicarbonat de sodiu amestecat cu puțină zeamă de lămâie. Într-o săptămână veți avea dinții mai albi.

• Dacă vă doriți ca părul să aibă o culoare de un blond-auriu, strălucitor la soare, aplicați zeama de la patru lămâi pe păr și lăsați-o să acționeze timp de o oră și jumătate, poate chiar două. Dacă afară este soare și cald, cu atât mai bine! Este recomandat să stați în lumina soarelui după ce ați aplicat pe păr masca, deoarece rezultatele obținute vor fi mult mai bune. După cele două ore, clătiți părul cu apă și șampon, chiar și cu balsam(este recomandat) pentru a-l hrăni și a nu se deteriora de la acidul citric. Să nu vă imaginați că gata, aveți păr blond după prima spălare. Procesul complet durează în jur de două luni, poate chiar mai mult. La umbră veți obține un șaten foarte foarte deschis, iar la soare veți avea părul auriu și cu un aspect sănătos. Mai mult, lămâia întărește firul de păr și vă va scăpa de mătreață(l-am testat chiar și eu).

• Nu fiți triste dacă aveți ceva kilograme în plus! Bărbații preferă mai mult femeile puțin mai „pufoase“ și cred că ele le pot oferi copii mult mai sănătoși decât celelalte.

• Fetele cu ochii maro-verzui și păr șaten deschis sunt considerate cele mai atractive de către bărbații bruneți cu ochi căprui/negri.

• Fii independentă, dură, autoritară și matură, dar nu uita să te porți din când în când ca și un copil naiv. Bărbații adoră asta!

• Nu te băga mereu în seamă cu crush sau orice altă persoană de sex masculin. Își va pierde interesul și te va considera enervantă sau disperată.

Semne că te place în secretUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum