Kuba
03.07.2020Warszawa
Dzisiaj był męczący dzień.Razem z chłopakami wybraliśmy się do Starbucksa.Na każdym kroku ktoś podchodził i prosił o autograf lub zdjęcie.Przechodząc zobaczyliśmy na ścianie jakiegoś budynku nasz plakat z koncertu w Warszawie.Gdy wróciliśmy do domu siedliśmy na kanapie i włączyliśmy TV.
Tomek 03.07.2020
Warszawa
Dzisiejszy dzień był zakręcony.Co chwilę na ulicy podchodzili do nas fani i prosili o zdjęcie lub podpis.Rano gdy się obudziłem otworzyłem insta i odpowiadałem na komentarze pod naszym najnowszym zdjęciem.Na kolacje zamówiliśmy pizzę i oglądaliśmy komedię.
Maks 03.07.2020
Warszawa
Mniam...Dalej myślę o ciastku którym dzisiaj zajadałem się w Starbucksie.Razem z Mateuszem i Gosią wybraliśmy się przed południem do parku trampolin.Później poszliśmy na karuzelę.Wow...dalej myślę o tej chwili kiedy razem z Gosią prawie spadliśmy z maszyny.To był super dzień.
Mateusz 03.07.2020 Warszawa
Kochany pamiętniku :)Dziś razem z Maksem i jakąś brunetką byliśmy w parku trampolin i na karuzeli.Razem z chłopakami byliśmy też na mieście a wieczorem oglądaliśmy TV.Spotkaliśmy też dużo fanów i mieliśmy zaszczyt zobaczyć plakat z naszymi twarzami na ścianie pięknego budynku.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
YOU ARE READING
Nasz pamiętnik | 4 dreamers
Teen FictionCześć.Należymy do polskiego zespołu 4dreamers. Dzisiaj zobaczycie nasz pamiętnik i opis naszych przeżyć.