Dzień Dwudziesty Drugi

22 1 0
                                    

Kuba.                                    30.07.2020
                                                Los Angeles
Dzisiaj gramy nasz pierwszy koncert w Ameryce.Nie mogę się doczekać😁Zaśpiewamy Perfect, Shallow, Drugi raz i Sumum. Później będą wywiady i spotkania z fanami. Mam nadzieję że sobie poradzimy, ponieważ będziemy musieli mówić po Angielsku. Każdy z fanów VIP jutro o 14:20 będzie na szkoleniach z 4dreamers 😎Dostaną oni upominki w postaci płyty wersji rozbudowanej i Polskie słodycze.

Tomek.                                    30. 07.2020
                                                Los Angeles
Dzisiaj za godzinę zagramy swój koncert. Teraz jesteśmy w małej sali gdzie ćwiczymy kroki taneczne. Po koncercie będzie również wywiad i spotkanie z fanami. Jutro ludzie z biletami VIP będą mieli z nami zajęcia i dostaną prezenciki w formie płyty i naszych Polskich słodyczy.

Maks.                                   30.07.2020
                                              Los Angeles
Jutro będziemy szkolić Amerykanów a dzisiaj zagramy koncert. Byliśmy dziś z rana w mieście i w Empiku zobaczyliśmy gazetki oraz figurki z 4dreamers. Na śniadanie jedliśmy amerykańskie jedzenie czyli Hot Doga z warzywami, aby był zdrowy😅.

Mateusz.                             30.07.2020
                                             Los Angeles
Dzisiaj będąc w Empiku zauważyliśmy dział z gadżetami 4dreamers. Kupiłem taki jedny kubeczek za 7,50$.Nasze śniadanie było niezdrowe. Dziś będziemy mieli koncert i wywiad a jutro szkolenia dla ludzio-VIP'ów.

Nasz pamiętnik | 4 dreamersWhere stories live. Discover now