Survivor gönüllüler 2013 yarışmasının gönüllü erkek yarışmacılarından biride Hilmi cem İntepe..survivor Hilmi cem İntepe 19 Mayıs 1992 muğla yenice de doğmuştur..
Seyircinin Yetenek sizsiniz Türkiye yarışmasındaki dans gösterileri ile tanıdıgı Hilmi Cem İntepe Bodrum’da yaşıyor. Muğla' lı olan Hilmi Cem Allstar Dance Academy adında bir dans okulunun kurucusudur.
Muğla üniversitesinde hala eğitim görmektedir.18 yaşına kadar bodrum güvercinlikte yaşayan hilmicem 17 yaşına kadar hiçbir eğitim almadan dans etmiş..sonrasında latin dansı kursuna yazılarak dans kariyerine profesyonle ilk adımını atmış.. 17 yaşında Latin danslarında Türkiye’de birçok kez şampiyon olmuştur.Profesyonel dansçı olan Hilmi Cem intepe sportif ve güçlü yapısı ile dikkat cekiyor ..
Daha önce yetenek sizsiniz türkiye yarışmasına katılan ve özellikle jüriden Hülya avşarı etkileyen hilmi cem finale çıkamamıştır. Hilmi Cem,21 yaşındadır. Bodrum Lisesinden mezun olduktan sonra, Muğla Üniversitesi, Beden Eğitimi Spor Yüksekokulunda eğitimine devam etmektedir. Hilmi Cem’in Boyu: 1.78 dir. Kilosu: 75 kg.dır. Göz rengi: Ela’dır. Saç rengi: Kumraldır. Hilmi Cem, ingilizce ve Rusça dillerini konuşmaktadır.
Yakışıklı dans çı Hilmi Cem gönüllü yarışmacılar içinde en popüler olan yarışmacılardan olacak gibi..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜNLÜLERİ TANIYALIM
FanfictionBir çok ünlüyü tanımaya ne derseniz. Ama Türk olanları, Genç olanları, Erkek olanları Ve en önemlisi yakışıklı olanları. O zaman iyi okumalar :)