Senin hakkında çok şey bilmek istiyorum dedi,benimle yan yana işeyebilirmiş. Beni yıkayabilirmiş,göğüs kafesimi rahatlatacak en iyi ilaçmış saçları,öyle dedi. Sevişirken ettiğim küfürleri ve döktüğüm gözyaşlarınıda hiç bilmiyor.
Maça gideriz demi? dedi, gideriz dedim,takım tutmadığımı bilmiyor. Okeye dördüncü olarak aldılar geçen beni, tuttum okey taşını attım, Aaa sen okey oynamasını bilmiyor muydun? dedi. Bilmek zorunda olmadığımı bilmiyor. Dua ettiğimi söyledim bir keresinde ,namaz kılmazsan duan kabul olmaz dedi,Tanrının sessizlerin bile dilinden anladığını ve bizi her zaman dinlediğini bilmiyor. Ben matematiğe küfrediyorum o rakamlara aşık,ben dişlerimi fırçalarken şarkı söylüyorum o tek kelime etmiyor. Geçen boynumu öptü,hayatımda ilk defa bir kadının dudakları hayalarımdan önce kalbime değdi,bir yetime baba vermiş sanki yeniden Tanrı. işte öyle sevindim. Güzel koktuğumu söylüyor sürekli,parfüm markamı sordu,parfüm sıkmıyorum dedim, bebek şampuanıyla yıkandığımı bilmiyor. Bilmese daha iyi belki,herkesin her şeyi bildiğini düşünsenizde çok boktan bir hal alırdı dünya. O beni tanıdığını düşünüyor ama aslında hiç bilmiyor,hiç bilmeyecek. Bende o üzülmesin diye susuyorum ,o onsuz yaşamayacağımı düşünecek. Ne garip, bir kalça ile bir fermuar açmaya benziyor bu işler ama kalbinin nerde olduğunu kimse bilmiyor.
29.04.19
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ellerini hatırlayacağım,kedini ve saç tokalarını. Dünyanın neresine gidersen git,burda bir yerlerde olduğunu varsayarak yaşayacağım,küçük bir evinin olduğunu ve her sabah sokak kedilerine süt verip işe gittiğini. Merhametini hatırlayacağım ve nefretini,seninle dinlediğim son şarkının nakaratını,sabahları güneş doğmaya devam ediyor ve ben hâla et yemiyorum. Yüzündeki çarpık gülüşü ve beni sevdiğin zamanları hatırlayacağım. Kahvem masada soğumaya devam edecek ve ben seni özlemeyi hiç ihmal etmeyeceğim.🌒
.
Rolan/ Yeni Kitaptan