1. bölüm ml

187 15 9
                                    

* bip bip bip*
Jisoo: pff uykum var Rose! Kalkk of ya.
Rose: biraz dahağğ
Jisoo: Okula geç kalacağız!
Rose: Ne!? Bu gün müydü o ya?
Jisoo: Günaydın! *güler*
.
.
Jisoo
Hemen kalkıp hazırlanmaya başladım.
.
Formaları:

O sırada Rose hazırlanmıştı bile

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

.
.
O sırada Rose hazırlanmıştı bile. Bu gün lise 3. Sınıfın ilk günü umarım geçen yıldan farklı olur.
*Aklına geçen yıl gelir ve gözleri dolar*
*Hızlıca gözünü siler ve her zamanki sahte gülümsemesiyle aşağı kata iner.*
Jisoo: Rose! Kalktınmığğ?
Rose: Evet Jichu.
.
.
*Yazarın ağzından*
Kahvaltı ederken:
Rose: Geç kaldık jisoo çabuk ye!
Jisoo:ama daha ramenim bitmedikiğğ!!
.
.
.
*Okula varırlar*
Jisoo: Of.. Çok geç kaldık hadi sınıfa gidelim.
.
Rose: tamam Jichu panik yapmağ!
.
İkisi aynı anda: Bir dakikağ biz hangi sınıftaydık!?
.
Jisoo: Ben sen biliyorsun sanıyordum.
Rose: Ben de öyle.
*İkisi de kahkaha atmaya başlar*
Jisoo: Tamam.. biraz fazla boş yaptık. Ders başlamadan müdürün yanına gidelim.
Rose: Taamaamm.
.
Müdürün odasında:
Müdür: Kızlar bu yıl ikinizde C sınıfındadınız.
Kızlar iyi günler dileyip odadan çıkar.
.
.
Jisoo: Lanet olsun ders başlamış
Rose: Girmesek mi bu derse ehuehue??
Jisoo: Rose! saçmalama.
Rose: Saçmalanmaz taranır bir kere.
*Jisoo hızlıca kapıyı çalar ve girerler*
.
.
Sınıfta:
Jisoo: Geç kaldığımız için özür dileriz efendim..
Hoca: Sorun değil biz de tam kendimizi tanıtmaya başlayacaktık. kızlar. Boş bir sıraya oturabilirsiniz.
*En arka sıraya geçerler*
.
.
O sırada herkes kendini tanıtmaya başlamıştı bile.
.
Rose'un ağzından:
Sıra bize gelmeden önce iki yakışıklı çocuk ya da bence sadece biri yakışıklı. Her neyse kendilerini tanıtmaya başladılar.
.
Tae: ben kim Taehyung işte, sen de kendi tanıt da tanışma faslı bitsin.
.
O çocuk çok soğuk bir ifadeyle konuşmuştu.
.
Jimin: ben Park Jimin zaten tanıyorsunuzdur.
.
Diyip yerine geçti.
.
.
Taehyung'un ağzından:
Sınıfa geç giren kızlardan biri çok tatlıydı acaba adı ne..? Ah, sıra ona geldi!
.
Jisoo: (güler bir yüzle) Ben kim jisoo umarım iyi anlaşırız!
*Hemen ardından*
Rose: (güler bir yüzle) Selam! ben Park Cheayoung ama bana Rose diyebilirsiniz, iyi anlaşalım.
.
.
Jisoo denen kız nedense çok tatlı geldi bana.. Gözlerimi ondan alamıyordum!
Oha o da bana baktı! Aman; neyse, ben Taehyung'um, sıradan kızlara bakmam!
.
.
Jisoo'nun ağzından:
Şu Taehyung denen çocuk beni izliyordu..! O, o çok çok tuhaf, ona baktığımda kafasını geri çevirdi.
.
Hoca: çocuklar yarın bir okul gezisi olacak. Sınıfça kampa gideceksiniz ve herkesin gelmesi zorunlu.
.
.
Neden zorunlu ki..? Ben evde ramenimi yerken mutluydum! Nereden çıktı şu kamp şeyi ya?!
*Zil sesi*
Rose: Jichuğ, ben acıktım! Kantine gideceğim, sen de gelicekmisin?
Jisoo: lavaboya gidip gelirim sen git
Rose: Ok Jichu.
.
*Lavaboya doğru gider*
.
Wendy: (küçümser bir ifadeyle) bak bak bak! Kimleri görüyorum?! Hey herkes buraya baksın, işte okulumuzun eziği KİM JİSOO!
.
O sırada herkes telefonlarıyla bizi çekmeye başlamıştı bile.
.
Jisoo: W-wendy ge-geçebilir miyim?
.
Lanet olsun, kekelemiştim.
.
Wendy: Efendim ezik JİSOO seni duyamadım?!?
Jisoo: W-wendy ben ge-geçebilir miyim?
*Jisoo'nun gözleri dolar ve akmaya başlar*
Wendy: *jisoo'yu kolundan sertçe tutar* Bana bak kim ezik jisoo! Bir daha seni bura-
Taehyung: *jisoo' yu kendine çeker* Wendy onu rahat bırak! BAŞKALARINI EZEREK ÜSTE ÇIKMIYORSUN, ANLA BUNU!
.
Ne? Taehyung denen çocuk beni kurtardı mı az önce?!
.
Wendy: Ah Tae fazla boş yapıyorsun. Hem benim yaptığım şeyler seni ilgilendirmez, onun ne kadar ezik olduğunu herkes biliyor. Baksana su ağlak bebeğe! Haha ezik!
.
Bunu bastırarak söylemişti va artık dayanamıyordum gitmek istiyordum herkesten uzağa ağlamak istiyordum kimse beni görmeden... *sessizce ağlamaya başlar* O an zaman durmuştu benim için bir şeyler duyuyordum ama anlayamıyordum.
.
Taehyung: WENDY ARTIK FAZLA OLDUN AMA!
.
Jisoo: Ö-özür dilerim!
.
Deyip sınıfa sınıfa koştum herkes bana bakıyordu çantamı alıp çıktım.
.
Rose beni merak etmesin diye ona mesaj attım:
mesaj: Ben iyiyim, biraz yalnız kalmak istiyorum Rose..
.
.
.
Kendimi en huzurlu hissettiğim yere gelmiştim, sahile! Bu sahile çok kişi gelmezdi, o yüzden rahat rahat ağlayabilirdim.
.
Jisoo'nun iç sesi:
Evet! Bendende bu beklenirdi?! Ne bekliyodumki zaten ben eziğim ve hep ezik kalacağım..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 29, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Değişim [Vsoo and Jirose]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin