Hayat aci ve tatli gerceklerle dolu.
cogu da aciyla..
ve bu aci 16 yasindaki bir kizin basina da vurmustu...
Alice sari sacli yesil mavi gozlu kipkirmizi dudakli manken gibi bir kizdi. aslinda ona mukemmel de diyebiliriz cunku oyle.
ama bu guzelligi kullanmayi hic bilmiyor.
kristen stewart tarzi ben yokum t-shirtler
ve dar pantolonlari onun tek giydigi sey.
ah bir de cakma conversler tabii..
zavalli alice okulun en ezik kizlarindan .
herkes onunla dalga geciyor. O aldirmamaya calissa da bu onu cok uzuyor.
ve bunlar yetmezmis gibi bir de alice simdi bir yetim. iste aci gercek. annesi , babasi ve halasi onun sahip oldugu tek akrabalardi. ve bir trafik kazasi sonucu hayata gozlerini yumdular. iste alice'in hikayesi.
bir varmis bir yokmus.
garip kiz ne zaman mukemmel olmus ?
hayattaki bazi kotulukler iyilikler dogurur
bizim alice ise kocaman nurtopu gibi bi saray sahibi olur!
1.BOLUM: HADİ CANİM!!
tak tak tak!
alice annesi babasi ve halasi olunce yanliz kalmisti . kapinin calmasi garipi.
liseyi bitirip calismayi planliyordu ve tek basina gecinmeyi. ama kapinin sesi dusunceleri samuray kiliciyla ikiye ayirir gibi bolup gecti.
alice kapiyi acti ve karsinda resmi gorunuslu iriyari iki koruma duruyordu. yada ona benzer birsey. "nasil yardimci olabilirim?"
dedi alice saskin bir sekilde
"bizimle gelmeniz gerekiyor."
"sizi taniyor muyum?"
"muhtemelen hayir"
"o zaman baaaay"
alice tam kapiyi kapaticakken koruma tiplilerden biri kapiyi tuttu
" gelmek zorundasiniz "
ve kizi iki kolundan yakalayip arabaya bindirdiler. kiz ciglik atiyor birakmalari icin yalvariyordu ama nafile..
1 saatlik ciglik seansindan sonra ise yaramayacagini anlayip birakti.
zaten bir tek bu eksikti!!
Bir yarim saat sonra ingilteredeki saraya geldiler. ingiltere hala krallikla yonetiliyordu
ve bu saraya davetsiz giren cok buyuk ceza aliyordu. fakat hic sorun yasanmadan girmislerdi ve herkes bu iki tipi taniyor gibiydi. anlasilan davetiye konusunda sorun yasamiyorlardi. kralice hillary'i gorunce alice kilitlendi . buraya geliyordu. yanlarina. ve yuzunde hic te kizgin bir ifade yoktu. herhalde kotu birsey yapmamisti.
kralice yaklasti ve "hosgeldin alice,tatlim"
dedi .
"mememerhaba kralicem ben alice evet dogru seyy buraya neden geldim acaba?"
kralice kikirdamadan edemedi alice'in ustunde komik ve cocuksu bir pijama vardi. ve tabii olmazsa olmaz terlikleri. oyle apartopar surekliyince iribaslar hicbirsey yapamamisti.
"seni buraya cok ozel bir sey icin cagirdim alice"
"can kulagiyla dinliyorum kralicem"
"senin baban ve benim kocam daha 20 yasinda iken cok yakin arkadastilar ve birbilerine 16 yasina gelince cocuklarini evlendirmeye soz vermislerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalnız Kraliçe
Teen Fictionlutfen okuyun ve yorum yazin. begenirseniz vote'layin ve fanim olun. harika bir kitap olduguna inaniyorum hergun bir bolum yayinlayacagim simdiden tesekkurler