Visul

10 0 0
                                    

Cioc,cioc
Se auzi un ciocănit ce venea de la ușă.Deschid ochii încet și aștept să mai aud dinou acel ciocănit.Il aud dinou dar așteptam ca mama sa deschidă ușa.Dupa îmi aduc aminte ca am rămas singură acasă,sar din pat ca arsă și merg sa mă uit pe vizor.Nu puteam să văd prea bine cine e ca  pe scara blocului nu erau lumini...Era întuneric și nu puteai să observi în detaliu.Am văzut doar un corp bine făcut cu o glugă pe cap.Era clar ca e un barbat după formele sale bine conturate.Deschid încet ușa cu o frică în mine.Dupa ce am deschis ușa mai bine văd o mână ce încearcă să îmi pună mâna pe față.De frică am vrut să închid ușa dar acel barbat s-a inpins în ușă și nu am putut să închid....Nu am avut atât forță în mine încât să îi pot face față deoarece eram atât de speriată.Intra în casă iar eu mă retrag ușor cu spatele,nu voiam să fac o mișcare bruscă care mi-ar fi făcut rău.M-am dat cu spatele de noptiera de pe hol și am picat jos.Am auzit doar o voce ce îmi repeta numele foarte insistent.
-Maria,Maria.....
Atunci m-am trezit brusc și am realizat că a fost doar un vis urat ca restul viselor pe care le-am visat de la o vreme încoace.M-am ridicat din pat mi-am luat halatul pe mine și am mers în bucătărie,mama mă așteptase cu micul dejun.
-Neața mama,unde e tata?
-A fost chemat la munca de dimineață.
-ok,eu nu o sa mănânc în dimineața asta.Ma grăbesc la liceu ca deja am întârziat din cauza visului prost pe care l-am avut.
-Ce vis ai avut draga mea?
-O sa iti povestesc când o sa mă întorc de la liceu,promit.Acum am fugit sa mă pregătesc.

--Am lăsat.o pe mama și am fugit repede fără sa mai aud ce are de spus și am început sa mă îmbrac.Azi am vrut sa fie o zi mai lejeră deci mi-am luat o pereche te pantaloni mai mulați,un hanorac mai larg și niște adidasi și ghiozdanul negru.Dupa ce mi-am făcut un coc lejer am mers sa mă machiez și după am plecat.--
Am deschis încet ușa și am l-am văzut pe.........

Fantezia Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum