Cap.3-Prima zi de școală

4 0 0
                                    

Azi este luni,trebuie să mă duc la școală.Azi trebuia să mă duc la cursul de actorie,asta însemna că șoferul nu putea decât să mă aducă deoarece tata trebuia să plece până la firmă,iar acesta trebuia să îl aștepte.

Mă duc la baie să îmi fac un duș și să mă îmbrac.Îmi i-au pe mine niște pantaloni negri rupți la genunchi,un hanorac mov pe care scrie FEELINGS și în picioare niște ghete.Mă duc jos pentru a mânca.Azi aveam ore de la 10 și era 9 și 30 de minute.Am mâncat și m-am urcat în mașină.

Am ajuns la scoală,mă duc spre dulapul meu dar cineva se ciocnește de mine.Era o fată drăguță, are ochi verzi și este brunetă cu parul destul de scurt,destul de înaltă ,mai înaltă decat mine care am 1.69, și-a scăpat cărțile pe jos și am ajutat-o să le i-a pe toate.                                                                  -Scuze,sunt tare grăbită vine o fată nouă la mine în clasă și trebuie să îi arăt școala.Probabil s-a pierdut pe aici.spune ea repede,când nu știe că eu sunt fata nouă.A,eu sunt Iris Diaz.adaugă ea.    -Eu sunt Eveline Andrews,fata nouă.spun eu politicoasă dând mâna cu ea.                                               -O,îmi pare așa de rău...spune ea cu o față de cățeluș.                                                                                         -Nu este nimic,poți să îmi arăți școala în pauza următoare acum avem romană.spun eu zâmbind.

Pornim spre clasă.Intrăm,toată lumea se uită la mine de parcă nu au mai văzut oameni până acum.Profesoara a venit la mine zâmbind iar Iris s-a dus într-o bancă.                                                        -Copii,ea este Eveline Andrews,este noua voastră colegă,așează-te lângă...Iris.spune ea.                   -Locul este ocupat spune un băiat care se așează lângă Iris.                                                                             -Atunci așează-te lângă Ryan.o nu,băiatul acela s-a dat special de acolo.     

Mă așez lângă Ryan.Doamna face prezența și ne spune să scriem ce am făcut în vara asta.               -Ai ceva de scris?mă întreabă Ryan.                                                                                                                             -Da,poftim.spun și îi dau un pix.Vii și tu la cursul de actorie?întreb eu sperând ca răspunsul să fie negativ,nu prea îl suport.                                                                                                                                                     -Da,de ce?o nu credeam că m-a mințit tata,așa speram.                                                                                    -Merg și eu.spun scurt.                                                                                                                                                        -Ok,vezi că mereu ne dă câte o temă pe perechi,facem cu domnul Martin,e super tare.spune el.    -Bine,mersi.

***DUPĂ ORE***

Iris este super de treabă,mi-a dat numărul ei,se pare că suntem prietene.Acum eu cu Ryan ne ducem la curs.Intru în sală.Acolo era o scenă mare și scaune negre.

-Bun copii luați un loc.spune domnul Martin.M-am așezat unde am vrut și ora a început.Deci copii,azi ca de fiecare dată o să faceți o temă specifică,pe perechi.Hai să facem echipele,nu?          -Da.spunem toți odată.                                                                                                                                                         -Ella cu Josh,Mara cu Isaac,Lara cu Matew,Cora cu Derek și Eveline cu Ryan.o nu,l-ați auzit și voi?Acesta este un experiment de al meu,acum trebuie să faceți o mică secvență dintr-o poveste de dragoste,personajele le alegeți voi,la fel și scenariul.Trebuie să fie gata într-o lună.Acum discutați niște detalii,o să vă întreb joi cu ce ați evoluat.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 01, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Încercarea iubireiWhere stories live. Discover now