Evet bugün yine aşağıdan gelen güzel kokular sayesinde gözlerimi açmıştım. Hemen aşağıdan inip Ali'nin yanına gittim.
Y:Günaydın gamzelim.
A:Günaydınn.
Y:Bugün yine döktürmüşüz.
A:Evet. Beğendinmi?
Y:Bu kadar güzel bir sofrayı beğenmeyen evde kalsın.😊
A:Sevindim.
Y:Ali kuşum sen iyimisin.
A:İyiyim. Noldu ki.
Y:Ne bileyim yüzün biraz asık ama.
A:Yok ya iyiyim ben.
Y:Peki. Öyle olsun.
Diyim yanağına bir buse koyup masaya oturdum. Arkamdan alide elinde çayla geldi. Tam oturuyodu ki kapı çaldı. Gelen tabiki çeteyi. Haaa ben size çeteden bahsetmedim. Birazdan onları konuşalım. Çete iyiydi ama şu 1 ay içinde neler olmuştu.1 ay önce:
Biz evde baya sıkılmıştık. Bir şeyler yapmaya karkarar verdik. Ama hiçbirimiz den düzgün bir şey çıkmadı. Oğuz pizza yemeye gidelim dedi. Gökhan sinemaya gidelim dedi. Sinan da kafeye gidelim dedi. Ben ise lunaparka gidelim dedim. Gökhan larda biz çocuk muyuz diye reddettiler. Ama ali kuşum fikrini söylememişti. Bende aliye dönüp:Y:Ali kuşum sen nedersin?
A:Bence pikniğe gidelim. Hem sende vlog çekersin(yaprağın youtube kanalı için)
Y:Çook iyi fikir.
G:Aynen.
S:O zaman hadi gidelim.
O:Pizza alır miyiz.
G:Hay ben senin pizzanaa.
Ben de yukarı çıkıp bunları giydim.
Biz pikniğe gittik yemek yedik derken bir ses duyduk. Arkamıza dönmemizle gelmiş kişiyle bütün mutluluğumuz uçtu gitti . Gelen ceyhundu.
C:Oooo mutluluğunuz bol olsun.
A:Saol saol ya. Sen neden gelmiştin.
C:Benmi. Ben yağrağı görmeye geldim.
A:Aaa şaşırdık mı şaşırmadık. Lan git şurdan.
C:Sanane ya. Sen yaprağın neyi oluyosunda karışıyosun.
Ali ceyhunun son cümlesine baya sinirlenmişti. Tam ceyhuna dalacakken aliyi tuttum.
Y:Sevgilim sakin oll. Hadi ver de cevabını gitsin.
A:Ben ne diyim biliyomusun. Yaprağın müstakbel kocasıyımm.
C:Neee. Bende inandım.
Y:Neyine inanmıyosun ya. Evlendik işte
C:Kesin evlenmişsinizdir ya.
Bu sefer de araya çete daldı.
G:Oğlum neyine inanmıyon. Evlendiler işte. Kanıtlamaları için evlilik cüzdanı falan mı göstermeleri gerekiyo.
C:Gerekirse evett.
Y:Pekii.
Bende her zaman yanımda taşıyodum. Nolur nolmaz diye. İşte işe yarıyacak.A:Ne peki yaprak yanında mu taşıyosun
Y:Evet ali kuşum. Böyle zamanlar da lazım oluyor. Diyip evlilik cüzdanını çılarıp ceyhunun yüzüne yapıştırdım.
C:N-nasıl yaa. BU İŞ BUR DA BİTMEDİ YAPRAK HANIM . SİZ HEPİNİZ GÖRECEKSİNİZ DİYİP BELİNDEN SİLAHI ÇİKAR TIP. ALİYE DOĞRULTTU.
Y:NAPIYOSUN SEN YA. İNDİR O SİLAHI.
C:ÇOK BEKLERSİN.
Diyip tetiği çekti. Ve işte o an. Ceyhun aliyi vuracaksın ben Ali'nin önüne atladım. Ceyhun da hemen kaçıp gitti.
Ben Ali'nin kucağına düştüm. Ali ağlıyordu. Sadece ali değil çeteden ağlıyordu. Hepsi bağırıyordu. Ama sesler gittikçe azalıyordu. En son Ali'nin yaprakkkk diye bağırmasını duydum ve gerisi yok...Şimdiki zaman:
Evet işte böyle olmuştu ama tabikide yaşananlar bu kadar az değildi. Tabi bazıları soruyor şu anda youtube kanalı noldu? Evet kanalı kapatmadım. Ama 1 aydır video atmıyorum. Aboneleri soracak olursanız 899,785. Haa bide eceler var dimi. Onlarda sinanlarla kavga ettiler ve ayrıldılar. Merve lerde aynı. İremle oğuz da zaten biz pizza dan başka bir şey bilmiyoruz. Birbirimize yada doğacak çocuklarımıza bakamayız diyip ayrıldılar. Onlarında sorunlarından biriside bu. Şuan napıyo muyuz. Şu anda ali ile parkta oturuyoruz. 1 ay içinde yaşananları düşünüyoruz. Biz bunları düşünürken benim telefonum çaldı. Arayan sinan dı.S:A-alo yaprak.
Y:Noldu?
S:G-gökhann.
Y:Noldu gökhana.
S:Yaprak nolur çabuk gökhanın evine gelin nolurr .
Y:Ya sinan noluyo. Bak korkuyorum
S:Yaprak siz bir gelin.
Y:Tamam geliyoruz kapat
S:Tamam.
Ben telefonu kapattım ve Ali'nin elini tutup koşmaya başladım.
A:Yaprak noluyo.
Y:Yav gökhana bir şey olmuş.
A:Nolmuş.
Y:Bilmiyorum.
Biz gökhanın evine geldiğimizde ben küçük çaplı bir şok geçirdim...Evet kitaba devam ediyorum. Sizde tek istediğim vote ve yorum.
Sizleri çokkk ama çook seviyorum❤❤❤❤❤❤❤😍❤😍😍😍😍❤❤❤❤❤❤❤❤❤😍😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonuna Kadar Sen 2❤❤(alyap/çete)
Teen FictionHikayelerine bir anda çarpışıp başlayan bir çiftin herşeye rağmen boyun eğmeden, pes etmeden sonuna kadar beraber direnip bu şavaşı yemiyorlar ve kendilerine no olursa olsun, nerede olursa olsun SONUNA KADAR SEN dıyerek yollarına devam ediyorlar❤❤❤...